Beste leverancier,
De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Dit betreft een functie die onder leiding en toezicht van de gemeente wordt uitgeoefend en waarvan de gemeente heeft geoordeeld dat deze middels een detacheringsovereenkomst in de markt wordt gezet. De gemeente stelt als inschrijvingsvoorwaarde (vanwege de wet DBA) dat een zzp'er, in welke constructie dan ook (via intermediair, zzp'er die een BV heeft), niet kan inschrijven c.q. worden aangeboden voor deze functie. Een offerte die is ingediend door een zzp-er of waarbij een zzp-er wordt aangeboden, wordt terzijde gelegd.
Informatie aanvraag
Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte.
Startdatum: z.s.m. na gunning
Einddatum: 31-12-2024 conform duur werkzaamheden
Werklocatie:Oranje-Vrijstaatplein, 2, 1093NG, AMSTERDAM
Aantal fte:2
Aantal uren per week:16-32
Optioneel tot verlenging conform duur werkzaamheden: ja
Aantal kandidaten dat u mag aanbieden:2
Aantal kandidaten op interview:3
Planning interviews: in overleg
Voor uitgebreidere functieomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria kandidaat'.
Deadlines
Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'.
Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden.
Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.