Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland
Begindatum:
21 nov 2023Einddatum:
30 apr 2024Uren per week:
32-36Publicatiedatum:
20 nov 2023Beste leverancier,
De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht.
Informatie aanvraag
Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte.
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: : 30-04-2024
Optioneel tot verlenging conform duur werkzaamheden: Ja
Aantal uren gemiddeld per week: 32-36
Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1
Aantal kandidaten op interview: 3
Planning interviews: z.s.m. na sluiting aanvraag
Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden.
Deadlines
Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'.
Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden.
Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Vacatureloket contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.