thumbnail
thumbnail

Financieel adviseur sociaal domein (FIN23-1053)

Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
100
28 Noord-Holland

Begindatum:

9 okt 2023

Einddatum:

9 okt 2024

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

12 sept 2023

We zoeken voor onze gemeenten een Financieel Adviseur met ervaring in het Sociaal domein. Deze adviseur is een goede gesprekspartner voor afdelingen die zich binnen het Sociaal Domein bezighouden met welzijn, de WMO-voorzieningen, Sport, Onderwijs en Kunst en cultuur. Je bent de gesprekspartner voor management en beleidsmedewerkers. Als financieel deskundige adviseer je over de ontwikkeling van budgetten en nieuwe regelingen, je monitort deze en je zorgt ervoor dat de ?nanciële data betrouwbaar wordt vastgelegd en verantwoord ten behoeve van de P&C-producten. De financieel adviseur P&C is werkzaam voor de AA-organisatie, een ambtelijke samenwerkingsorganisatie van de gemeenten Amstelveen en Aalsmeer.


Jij adviseert over business cases (beleidsvoorstellen, exploitaties en vraagstukken), je pro?leert je als business partner en je denkt mee hoe we beleid e?ectief en e?ciënt kunnen inzetten en uitvoeren.


Je coördineert één of meerdere P&C-producten voor het Sociaal domein waarbij je zorgdraagt voor complete documenten. Het opleveren van het P&C document doe je samen met de procescoördinator (“verloopt alles op tijd”) en eindverantwoordelijke van het P&C product (“aanleveren naar bestuur”).


Jij bent actief betrokken bij de ontwikkelingen in het Sociaal domein en kent de lange termijn agenda van de betrokken afdelingen daar waar het de financiën betreft. Je bent onderdeel van een team van financiële collega’s die ook werken in het Sociaal domein en draagt hier actief bij aan de vraagstukken en de P&C-werkzaamheden die voorliggen.


Jouw belangrijkste werkzaamheden daarbij:

-  Financieel advies aan de vakafdelingen in het Sociaal domein
- Coördineren van één of meerdere P&C-producten voor het Sociaal domein waarbij je zorgdraagt voor complete documenten.
- Opleveren van betrouwbare cijfers en tekstuele toelichtingen voor de programma’s uit de P&C stukken.
-  Het ondersteunen van collega adviseurs bij financiën.

Kandidaatomschrijving

Onze ideale kandidaat is analytisch, communicatief vaardig en proactief. Je vindt samenwerken belangrijk. Met jouw overtuigingskracht en doorzettingsvermogen bedien je de afdelingen met scherpe en oplossingsgerichte adviezen. Je bent omgevingsbewust en hebt daarmee gevoel voor verschillende belangen binnen een organisatie.

De kernwaarden van de organisatie zijn klantgericht, resultaatgericht en betrouwbaar. Deze passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert.

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

De AA-organisatie wil een diverse en inclusieve organisatie zijn. Daarom bieden wij ruimte aan iedereen en zetten wij de diversiteit van onze collega’s in om de beste resultaten te behalen voor onze organisatie en de inwoners van Amstelveen en Aalsmeer. Talent als basis, diversiteit als kracht. Vanuit deze visie staan al onze vacatures open voor iedereen.

Referentie

Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.


VOG

Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.

Interviewplanning

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op maandag 2 oktober 2023.. De gesprekken zullen in het Raadhuis plaatsvinden. De kandidaat dient op dit tijdstip aanwezig te zijn.

Toelichting op rooster

28 uur per week. 1 dag thuis werken is mogelijk. In overleg

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl of met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur

Ben jij de Financieel adviseur sociaal domein (FIN23-1053) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.