Jelmeraweg 1, 9162 EA Ballum, Nederland
Begindatum:
1 mrt 2024Einddatum:
30 apr 2024Uren per week:
4Publicatiedatum:
5 feb 2024Omschrijving van de opdracht
Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!
Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van:
Inkoopspecialist (integrale verzekeringportefeuille) - 4 uur per week
Verantwoordelijkheden
Inventariseren van bestaande portefeuille verzekeringen in relatie tot een te maken risicoanalyse;
Uitvoeren en begeleiden van het aanbestedingstraject voor een nieuwe verzekeringportefeuille van de Gemeente Ameland;
Onafhankelijk adviseren in het kader van de aanbesteding met betrekking tot marktoriëntatie en contractmanagement;
Bemiddelen tussen verzekeringsmaatschappijen en de gemeente (contracteren).
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2024 tot en met 30 april 2024 voor ca 4 uren per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe. Dit criterium is een eis.
Ruime aantoonbare werkervaring als specialist op dit specifiek vakgebied. Graag hier toelichten. Dit criterium is een eis Een toelichting is verplicht.
Minimaal een relevante afgeronde opleiding op HBO niveau. Graag hier toelichten. Dit criterium is een eis. Een toelichting is verplicht.
Wensen
U voegt een bijlage toe (bijlage 1) met uw motivatie om deze opdracht te kunnen/willen invullen. Een toelichting is verplicht. (20%)
Kennis en ervaring in de rol van adviseur op dit vakgebied. Een toelichting is verplicht (40%)
Interview. Een toelichting is verplicht (bereidheid het eventuele ‘toetsend’ interview aan te gaan). (40%)
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.