Stationsstraat 18, 9285 NH Buitenpost, Nederland
Begindatum:
13 okt 2025Einddatum:
15 feb 2026Publicatiedatum:
29 sept 2025De gemeente Achtkarspelen zoekt een beleidsadviseur Recreatie en Toerisme ter tijdelijke vervanging van een medewerker. Als beleidsadviseur ben je verantwoordelijk voor een breed takenpakket. Omdat het om een tijdelijke vervanging gaat, ligt de nadruk op het voortzetten van lopende werkzaamheden en het behartigen van actuele dossiers op het gebied van recreatie en toerisme.
Je moet hierbij denken aan de volgende taken die de komende tijde revue zullen passeren:
Daarnaast is de beleidsadviseur Recreatie en Toerisme verantwoordelijk voor:
Kandidaat verstaat het Fries, waarbij spreken de voorkeur heeft.
Mate van ervaring als beleidsadviseur op het vlak van recreatie en toerisme.
De gemeente Achtkarspelen zoekt een beleidsadviseur Recreatie en Toerisme. De inhuur vindt plaats ter tijdelijke vervanging van een medewerker binnen het team Ontwikkeling & Advies Ruimte.
Vanwege de aard en inhoud van deze opdracht is het belangrijk om te voldoen aan de richtlijnen van de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA). Om schijnzelfstandigheid te voorkomen, is inschrijving uitsluitend mogelijk voor partijen die personeel in loondienst beschikbaar stellen. Dit betekent dat zelfstandigen zonder personeel (zzpers), evenals bvs met enkel een directeur-grootaandeelhouder, helaas niet in aanmerking komen voor deze opdracht. Ook inschrijvingen via detacheringsbureaus, uitzendorganisaties of andere intermediairs die zzpers aanbieden, kunnen niet worden meegenomen in de beoordeling ongeacht de aard van de contractuele relatie. Alleen kandidaten die aantoonbaar in loondienst zijn bij de inschrijvende partij komen in aanmerking voor gunning. De gemeente behoudt zich het recht voor om bij twijfel aanvullende documentatie op te vragen om de aard van het dienstverband te verifieren. Als blijkt dat niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, kan dit leiden tot uitsluiting van verdere deelname aan de procedure.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 13 oktober 2025 tot en met 15 februari 2026. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 16 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.
U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.
Deze functie is ingeschaald in schaal 10 cao Gemeenten.