Begindatum:
4 mrt 2024Einddatum:
4 sept 2024Uren per week:
28Publicatiedatum:
8 feb 2024Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.
Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.
Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl.
Opdracht
Je zorgt voor kohieren ten behoeve van een juiste aanslagoplegging van WOZ en andere belastingheffingen zoals afvalstoffenheffing, rioolheffing en reclamebelasting etc.;
Je verwerkt mutaties van grondslagen;
Je voert controles uit ten behoeve van alle belastingsoorten;
Je verzorgt het administratieve proces omtrent o.a. bezwaren en verminderingen;
Je handelt bezwaren af (verkorte procedure).
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker belastingen;
2. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Een maximum uurtarief van €70,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker belastingen binnen een gemeentelijke organisatie (25 punten);
5. Afgeronde opleiding Belastingmedewerker lokale overheid (BMLO) (30 punten);
6. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van administratie (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met GouwBelastingen (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Djuma (10 punten);
9. Uiterlijk beschikbaar per 4 maart 2024 voor 28 uur (5 punten).
Competenties
- Nauwkeurig;
- Kwaliteitsgericht;
- Communicatief vaardig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (in overleg)
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 27 februari 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 19 februari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding
De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.