Accountmanager Vergunningen

Zuiderzeestraatweg Oost 19, 8081 LA Elburg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Gelderland

Begindatum:

1 dec 2024

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

22 nov 2024

Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.   

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.

Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl. 

Opdracht
- Je neemt deel aan de intaketafel en beoordeelt hier samen nieuwe initiatieven;
- Je neemt deel aan de omgevingstafel en geeft hier advies vanuit het vergunningen proces;
- Je stemt intern en extern af en het adviseert aan het college over de afhandeling van aanvragen;
- Je draagt bij aan de invoering van nieuwe wet- en regelgeving en zorgen voor het blijven optimaliseren van werkprocessen;
- Je adviseert en begeleidt bij uitgebreide vergunningaanvragen (bopa’s);
- Je volgt de landelijke ontwikkelingen rondom de Omgevingswet en de Wet kwaliteitsborging op de voet en weet je deze te vertalen naar de praktijk;
- Je stemt af met de betrokkenen in het proces en luister je goed naar wat er speelt. De uitkomsten neem je mee in je beslissingen. Zo nodig adviseer je college en raad bij voorkomende vraagstukken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van Bouwkunde, Omgevingsrecht, Ruimtelijke Ordening, Planologie of Rechten;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding ‘Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht 1’ (ABW1);
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener;
4. Aantoonbare werkervaring met Squit XO.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener bij een gemeente (30 punten);
6. Een aantoonbare afgeronde opleiding ‘Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht 2’ (ABW2) (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met RX Mission of een soortgelijk systeem (25 punten);
8. Beschikbaar per 1 december 2024 voor 36 uur per week, gedurende de gehele opdracht (20 punten).

Competenties
- Je bent een proactieve collega die initiatief neemt, denkt in mogelijkheden en kansen signaleert. Je weet van aanpakken;
- Je bent toegankelijk en gericht op samenwerking. Je verbindt je gemakkelijk met anderen. Je werkt zelfstandig;
- Je schrijft de Nederlandse taal uitstekend en beschikt over goede communicatieve eigenschappen;
- In jouw werk treed je met daadkracht en besluitvaardigheid op. Het leveren van kwaliteit staat voor jou hoog in het vaandel.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 28 november 2024, in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 27 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.