Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 apr 2025Uren per week:
20Publicatiedatum:
19 sept 2023Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.
Opdracht
De afdeling integraal beheer openbare ruimte is verantwoordelijk voor de totale buitenruimte in de gemeente de Ronde Venen. De afdeling voert diverse soorten werkzaamheden uit. Zoals het verzorgen van het dagelijks onderhoud en beheer van de buitenruimte. Groot onderhoud werkzaamheden en uiteraard reconstructie en renovatie. Van onder andere Rioleringen, Wegen, Civiele Kunstwerken, groen projecten en verkeersmaatregelen. Voor de werkvoorbereiding, projectleiding, aanbestedingen en communicatie met inwoners, bestuur en belanghebbenden zoeken wij een ervaren projectmanager:
Projectleiding reconstructies wegen
Aansturen ingenieursbureaus, in bestek fase
Communicatie met bestuur, belanghebbende en omgeving
Opstellen inkoopstrategie
Voeren van aanbestedingen wegen
Projectleiding verkeer
Ervaring met werkvoorbereiding
Ervaring met bestuurlijke afstemming
Bekend zijn met de plaatselijke situatie, slappe bodem
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
2. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in civiele techniek projecten;
3. Aantoonbare kennis van aanbesteden (TenderNed), engineering en directievoering verkregen middels opleiding of werkervaring (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbaar in het bezit van UAV/UAV-GC.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met directievoering in de afgelopen 3 jaar (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met werkvoorbereiding (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met lokale / plaatselijke slappe bodem (benoem een duidelijk voorbeeld in het cv) (30 punten);
8. Uiterlijk beschikbaar per 1 oktober 2023 (20 punten);
9. Uurtarief maximaal € 95,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (20 punten).
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 29 september 2023 tussen 10.30 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 28 september 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.