Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland
Begindatum:
1 mrt 2024Einddatum:
1 sept 2025Uren per week:
20 - 24Publicatiedatum:
9 feb 2024Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken. In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.
We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad.
Opdracht
De afdeling integraal beheer openbare ruimte is verantwoordelijk voor de totale buitenruimte in de gemeente de Ronde Venen. De afdeling voert diverse soorten werkzaamheden uit. Zoals het verzorgen van het dagelijks onderhoud en beheer van de buitenruimte. Groot onderhoud werkzaamheden en uiteraard reconstructie en renovatie. Van onder andere Rioleringen, Wegen, Civiele Kunstwerken, groen projecten en verkeersmaatregelen. Voor de werkvoorbereiding, projectleiding, aanbestedingen en communicatie met inwoners, bestuur en belanghebbenden zoeken wij een ervaren projectmanager. In de gemeente worden de komende jaren plannen opgesteld per kern om de verkeerssituatie aan te passen aan de huidige tijd. Hieruit volgen kleine en grotere aanpassingen van de bestaande buitenruimte en verkeerssituatie.
Projectleiding reconstructies en groot onderhoud wegen en verkeerskundige aanpassingen/maatregelen;
Aansturen ingenieursbureaus en aannemers, in bestek fase;
Communicatie met bestuur, belanghebbende en omgeving;
Ervaring met werkvoorbereiding;
Ervaring met bestuurlijke afstemming;
Bekend zijn met de plaatselijke situatie, slappe bodem.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in civiele techniek projecten (benoem dit duidelijk in het cv);
3. Aantoonbare kennis van engineering en directievoering verkregen middels opleiding of werkervaring (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbaar in het bezit van UAV/UAV-GC (benoem dit duidelijk in het cv).
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met directievoering in de afgelopen 3 jaar (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met project matige werkvoorbereiding (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met lokale / plaatselijke slappe bodem (benoem een duidelijk voorbeeld in het cv) (30 punten);
8. Uiterlijk beschikbaar per 1 maart 2024 voor minimaal 20 uur in de week (20 punten);
9. Uurtarief maximaal €95,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (20 punten).
Competenties
Bekend zijn met de werkwijze van een gemeentelijke organisatie;
Bekend zijn met de plaatselijke situatie, slappe bodem;
Communicatief vaardig op verschillende niveaus, bestuurlijk, met aannemers en inwoners.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Hybride werken is mogelijk.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 20 februari 2024, in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag maandag 19 februari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.