Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Programmaondersteuner Duurzaamheid

Gemeente De Ronde Venen

Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€55 32 Utrecht

Begindatum:

1 sept 2022

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

24 jun 2022

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen in een groen en waterrijk gebied. De gemeente telt zo’n 44.000 inwoners en bestaat uit 8 dorpen. Het gemeentehuis staat in Mijdrecht. Wil je meer over ons weten, kijk dan op: https://www.werkenvoorderondevenen.nl/ of op https://youtu.be/c7aPP9bMjlc.

Als programmaondersteuner duurzaamheid ga je aan de slag in het team Visie & Advies. Dit team heeft als opgave het ontwikkelen van ruimtelijk beleid. Vanuit verschillende disciplines zoals duurzaamheid, verkeer, wonen en economie leveren we een bijdrage aan integrale planvorming.

Je komt te werken in een informele organisatie met korte lijnen en een goede werksfeer. We werken vanuit het motto ‘samen voor elkaar’. Dit betekent dat je vanuit een integrale blik inwonergericht aan de slag gaat.

Opdracht
Je bent onderdeel van het programmateam duurzaamheid en werkt daarin nauw samen met de programmacoördinator, de beleidsadviseurs warmte en elektriciteit en een communicatieadviseur. Je werkzaamheden zijn zeer divers, o.a.:

  • Het ondersteunen bij en het coördineren van deelprojecten, bijvoorbeeld in het kader van de Regeling Reductie Energiegebruik Woningen, de uitvoering van de Transitievisie Warmte en het Plan Circulair 2022.

  • Het organiseren van bijeenkomsten en bewonersavonden.

  • Contact onderhouden met partners, ondernemers en inwoners en het beantwoorden van vragen.

  • Het afhandelen van subsidieaanvragen.

  • Het maken en bijhouden van planningen, het maken en voorbereiden van afspraken, het schrijven van verslagen en voortgangsnota’s. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximaal uurtarief van €55- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van duurzaamheid of communicatie.

Gunningscriteria (weging)
4. Aantoonbare werkervaring met het werken in een politiek/bestuurlijke organisatie (40 punten);
5. Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met duurzaamheidsbeleid op gemeentelijk niveau (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het contact onderhouden van diverse stakeholders (20 punten). 

Competenties

  • Zorgvuldige en gestructureerde werker;

  • Daadkrachtig;

  • Teamspeler;

  • Zelfstandig;

  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 5 juli 2022 tussen 10.30 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 4 juli 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

 Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.