Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland
Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.
Binnen Burgerzaken hebben we de opgave om (nieuwe) applicaties optimaal in te zetten. Hierbij is het van belang om de behoefte van het team overeen te laten komen met de functionaliteiten van de applicatie.
Opdracht
Er is een vacature ontstaan voor een functioneel beheerder binnen de bestaande formatie. Omdat er schaarste is op de arbeidsmarkt ten aanzien van functioneel beheerder-functies wordt een uitvraag gedaan voor een inhuurkracht tot de functie met vaste formatie kan worden opgevuld.
Het is noodzakelijk dat een (tijdelijke) functioneel beheerder in het team werkzaam is om de dienstverlening te blijven waarborgen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder (benoem dit duidelijk in het cv);
2. Aantoonbare kennis van gemeentelijke applicaties (benoem duidelijk in het cv);
3. Een maximum uurtarief van €85,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer en Fee Flextender;
4. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van informatica (25 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met gemeentelijke burgerzaken applicaties (benoem duidelijk in het cv) (25 punten);
7. In het bezit van een BISL foundation certificaat (25 punten);
8. Aantoonbare kennis van het stelsel van Basisregistratie, koppelingen en gegevensuitwisseling/ berichtenverkeer (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten).
Competenties
De functioneel beheerder draagt zorg voor de continuïteit van de systemen en is daarnaast verantwoordelijk voor het analyseren, ontwikkelen en onderhouden van de informatiebehoefte binnen Burgerzaken vanuit de werkprocessen. Daarnaast heeft de functioneel beheerder een ondersteunende rol richting key-users of gebruikers.
De focus ligt op:
Efficiënte inrichting en optimalisatie van applicaties en processen
Koppeling tussen de verschillende applicaties;
Verzorgen van managementrapportages en kwaliteitscontroles;
Adviseren van het management;
Coachen van gebruikers van de applicaties.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Voor kantoor functies waarin het mogelijk is om op afstand te werken, is 50% thuiswerken gebruikelijk. Het kan voorkomen bij een specifieke opdracht dat aanwezigheid op kantoor verplicht is op meerdere of alle werkdagen.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 31 mei 2024 tussen 09.00 uur en 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 29 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).