thumbnail
thumbnail

Casemanager Wabo

De Ronde Venen

Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32-36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

5 jun 2024

Organisatie
Organisatieontwikkeling staat de komende jaren bij De Ronde Venen centraal. Het doel daarvan is het beter en sneller aansluiten bij de wensen vanuit de samenleving. Kernwaarden daarbij zijn Durf, Resultaat en Verbinding. Je gaat aan de slag in het team Omgeving. Wij begeleiden bestemmingsplanprocedures en beoordelen ruimtelijke initiatieven van onze inwoners en onze bedrijven. Wij verlenen de complexere vergunningen. Wij houden toezicht op de bouwactiviteiten en handhaven waar dat noodzakelijk is. Daarnaast leggen we de data vast die verbonden zijn met nieuwbouw.

Opdracht
Als casemanager ben je de spil in het web als het gaat om omgevingsvergunningaanvragen. Je coördineert initiatieven en aanvragen. En toetst en verleent omgevingsvergunningen. Meer specifiek behandel jij de aanvragen gericht op duurzaamheid. Daarnaast coördineer je afwijkingsprocedures en bijzondere procedures op basis van de Wabo, de Wro en de Omgevingswet. Je adviseert over de voortgang van de procedure. Dit doe je zowel naar initiatiefnemers als naar andere betrokkenen en naar je collega's. Je bewaakt termijnen en verstrekt informatie aan initiatiefnemers. Uiteraard stel je de (ontwerp) beschikkingen op voor aangevraagde omgevingsvergunningen. Tot slot vervul je ook nog een rol in de afstemming met de omgevingsdienst. De precieze invulling van deze taak wordt in samenspraak afgestemd op basis van jouw talenten en die van je directe collega’s.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Ruimtelijke Ordening;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als casemanager Wabo/Vergunningverlener binnen een gemeente.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als casemanager Wabo/vergunningverlener binnen een gemeente (30 punten);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het behandelen van de uitgebreide procedure (30 punten);
5. Aantoonbare kennis van: Wabo, Wro, Omgevingswet en Omgevingsvisie (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
a. Aantoonbare kennis van 4 van de bovengenoemde wetten (20 punten);
b. Aantoonbare kennis van 2 of 3 van de bovengenoemde wetten (10 punten);
c. Aantoonbare kennis van 1 of geen van bovengenoemde wetten (0 punten).

Competenties

  • Communicatief;

  • Dienstverlenend;

  • Teamplayer;

  • Zelfstandig;

  • Flexibel.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 12 juni 2024 tussen 13.30 uur en 14.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 of per mail via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Casemanager Wabo die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.