Personal assistent

Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Sluit over 4 dagen
75 24 Gelderland

Begindatum:

22 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

22 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Houd je van dynamiek in je werk, waarbij geen dag hetzelfde is? Wil je een cruciale rol spelen in het ontzorgen en stroomlijnen van de dagelijkse activiteiten van 1 leidinggevende bij gemeente Arnhem? Dan is de volgende functie iets voor jou:

We zijn op korte termijn op zoek naar een ondersteuner in verband met zwangerschapsverlof.


Plannen, organiseren en ondersteunen zijn voor jou een tweede natuur dat staat buiten kijf. Je bent een echte aanpakker, die snel kan schakelen en altijd initiatief neemt. Met een HBO werk- en denkniveau maak je moeiteloos verbinding, zowel binnen als buiten de organisatie. Je bent bestuurlijk sensitief, samenwerkingsgericht en blinkt uit in flexibiliteit en communicatie, zowel mondeling als schriftelijk. Nauwkeurigheid en resultaatgerichtheid zijn jouw handelsmerk.

Je dag begint met een werkoverleg waarin inkomende e-mails, agendas en actiepunten worden besproken. Daarna ga je aan de slag met het beheren van de agendas, waarbij je zorgt dat vergaderingen en afspraken efficient gepland worden. Je beoordeelt de mailbox, beantwoordt e-mails en prioriteert binnenkomende verzoeken, zodat de dag soepel verloopt. Daarnaast neem je actief eigenaarschap over je taken en signaleer je knelpunten of kansen tijdens vergaderingen, waardoor je tijdig kunt anticiperen en acties kunt uitzetten.

Eisen

Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mmjj). Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

  • De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal HBO werk- en denkniveau;
    15p

  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in het ondersteunen van leidinggevenden;
    15p

  • De kandidaat heeft aantoonbaar gewerkt met en of recent een opleiding gevolgd over Office 365;
    15p

  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan binnen een Gemeente;
    15p

Wensen en competenties

Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid.
Deze is terug te vinden op; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijn-loopbaan/competentietaal-rijk

  • Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid (5 punten);

  • Plannen en organiseren (5 punten);

  • Samenwerken (5 punten);

  • Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid (5 punten).

Organisatie en team

Jouw toekomstige team
Jij komt het team Management Support versterken. Een professionele, dienstverlenende en betrokken team dat bestaat uit 75 enthousiaste medewerkers. Dagelijks ondersteunen zij diverse leidinggevenden, managers en afdelingen bij de gemeenten Arnhem en De Connectie zelf. Wil je meer over De Connectie of jouw toekomstige afdeling weten? Ga naar www.connectie.nl voor alle informatie.

Gespreksinformatie

Selectiegesprekken data en/of info:

  • Beantwoorden vragen 28-08

  • Sluiting 14-9

  • Briefselectie en terugkoppeling 15-9

  • Interviews 2 op 16-9 11.00 uur en 11.30 uur graag hier alvast rekening mee houden

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Optie tot verlenging
Ja, maximaal 3 maanden

CV-eisen
Zorg voor een duidelijke omschrijving van het profiel en laat hierbij de eisen en wensen duidelijk naar voren komen. Plaats in het CV ook (indien van toepassing) de gegevens van de verantwoordelijke accountmanager met naam, e-mailadres én telefoonnummer zodat wij weten met wie wij contact op kunnen nemen.

Werkdagen
Maandag; Dinsdag; Donderdag

Toelichting op uur per week
50% aanwezigheid op kantoor verplicht.

ZZP
Deze opdracht is niet geschikt voor de inzet van zzp'ers in verband met de geldende regelgeving onder de Wet DBA.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur