Begindatum:
22 sept 2025Einddatum:
31 dec 2025Publicatiedatum:
22 aug 2025Houd je van dynamiek in je werk, waarbij geen dag hetzelfde is? Wil je een cruciale rol spelen in het ontzorgen en stroomlijnen van de dagelijkse activiteiten van 1 leidinggevende bij gemeente Arnhem? Dan is de volgende functie iets voor jou:
We zijn op korte termijn op zoek naar een ondersteuner in verband met zwangerschapsverlof.
Plannen, organiseren en ondersteunen zijn voor jou een tweede natuur dat staat buiten kijf. Je bent een echte aanpakker, die snel kan schakelen en altijd initiatief neemt. Met een HBO werk- en denkniveau maak je moeiteloos verbinding, zowel binnen als buiten de organisatie. Je bent bestuurlijk sensitief, samenwerkingsgericht en blinkt uit in flexibiliteit en communicatie, zowel mondeling als schriftelijk. Nauwkeurigheid en resultaatgerichtheid zijn jouw handelsmerk.
Je dag begint met een werkoverleg waarin inkomende e-mails, agendas en actiepunten worden besproken. Daarna ga je aan de slag met het beheren van de agendas, waarbij je zorgt dat vergaderingen en afspraken efficient gepland worden. Je beoordeelt de mailbox, beantwoordt e-mails en prioriteert binnenkomende verzoeken, zodat de dag soepel verloopt. Daarnaast neem je actief eigenaarschap over je taken en signaleer je knelpunten of kansen tijdens vergaderingen, waardoor je tijdig kunt anticiperen en acties kunt uitzetten.
Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mmjj). Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal HBO werk- en denkniveau;
15p
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in het ondersteunen van leidinggevenden;
15p
De kandidaat heeft aantoonbaar gewerkt met en of recent een opleiding gevolgd over Office 365;
15p
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan binnen een Gemeente;
15p
Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid.
Deze is terug te vinden op; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijn-loopbaan/competentietaal-rijk
Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid (5 punten);
Plannen en organiseren (5 punten);
Samenwerken (5 punten);
Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid (5 punten).
Jouw toekomstige team
Jij komt het team Management Support versterken. Een professionele, dienstverlenende en betrokken team dat bestaat uit 75 enthousiaste medewerkers. Dagelijks ondersteunen zij diverse leidinggevenden, managers en afdelingen bij de gemeenten Arnhem en De Connectie zelf. Wil je meer over De Connectie of jouw toekomstige afdeling weten? Ga naar www.connectie.nl voor alle informatie.
Selectiegesprekken data en/of info:
Beantwoorden vragen 28-08
Sluiting 14-9
Briefselectie en terugkoppeling 15-9
Interviews 2 op 16-9 11.00 uur en 11.30 uur graag hier alvast rekening mee houden
Optie tot verlenging
Ja, maximaal 3 maanden
CV-eisen
Zorg voor een duidelijke omschrijving van het profiel en laat hierbij de eisen en wensen duidelijk naar voren komen. Plaats in het CV ook (indien van toepassing) de gegevens van de verantwoordelijke accountmanager met naam, e-mailadres én telefoonnummer zodat wij weten met wie wij contact op kunnen nemen.
Werkdagen
Maandag; Dinsdag; Donderdag
Toelichting op uur per week
50% aanwezigheid op kantoor verplicht.
ZZP
Deze opdracht is niet geschikt voor de inzet van zzp'ers in verband met de geldende regelgeving onder de Wet DBA.