A433013 - financieel administratief medewerker

Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Sluit over 7 dagen
70 32 Gelderland

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

23 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Medewerker Debiteurenbeheer
Bouw jij mee aan De Connectie?

De Connectie is een bedrijfsvoeringsorganisatie voor de gemeenten Arnhem, Renkum en Rheden. Zij levert producten en diensten op het gebied van secretariële ondersteuning, facilitaire zaken, belastingen, basisregistratie, financiële en personele administratie, inkoop en aanbesteding en ICT. Een kleine vierhonderd professionals maken De Connectie. Zij zijn een kei in hun vakgebied, kennen de gemeenten en hun behoeften, zijn servicegericht, zelfstandig en resultaatgericht. De Connectie is een 'platte' organisatie met vak georiënteerde afdelingen (aangestuurd door managers die het vak kennen) en een bedrijfsbureau. De Connectie wil een moderne, professionele organisatie zijn: aantrekkelijk om voor en mee te werken. We werken op basis van vertrouwen en resultaatafspraken.

Afdeling Administratie en Beheer
Financiële administratie

De financiële administratie is onderdeel van de financiële functie van de deelnemende gemeenten. De bijdrage van de financiële administratie is om de hiervoor benodigde gegevens met een zo hoog mogelijke kwaliteit vast te leggen, te beheren en te verstrekken. De groep debiteuren bestaat uit 7 medewerkers. We zoeken een tijdelijke collega voor het beheer van de debiteuren.

Wat ga je doen?

  • Beheer van openstaande debiteuren Aanmanen, nabellen en incassotrajecten opstarten

  • Contact met deurwaarders over invordering

  • Uitzoeken van betalingen

LET OP! Deze opdracht vindt plaats onder functionele aansturing binnen de organisatie van De Connectie. Gezien de toetsingscriteria van de Wet DBA is inzet van zzp’ers niet toegestaan. Inschrijving is uitsluitend mogelijk via partijen die personeel in loondienst kunnen leveren.

Eisen

  • De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV. Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de kandidaat en leverancier.

  • De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal MBO+ werk- en denkniveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

  • De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een opleiding en of cursus in debiteurenbeheer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde accreditatie of certificaat beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan als medewerker debiteurenbeheer in de afgelopen 5 jaar. BENOEM het nummer van deze eis EXPLICIET in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj). Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Wensen

  • De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van actuele kennis van wet-regelgeving omtrent debiteurenbeheer. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid. De werkervaring zoals gevraagd in de wensen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Noem het nummer van de wens in het CV en benoem in de toelichting de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj] waaruit blijkt dat de kandidaat aan de wens voldoet. Bij het niet duidelijk benoemen zal dit leiden tot geen toekenning van punten.

  • Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid Deze is terug te vinden op; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijnloopbaan/competentietaal-rijk

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur