Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur Openbare Orde en Veiligheid

Blankenburgerstraat 28, 7481 EB Haaksbergen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Overijssel

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

1 mrt 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

11 dec 2024
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving / Wat je gaat doen
Als Ambtenaar openbare orde en Veiligheid (AOV-er):

  • Fungeer je als eerste vraagbaak en adviseur voor bestuur en organisatie op vraagstukken binnen het brede gebied van openbare orde, veiligheid en crisisbeheersing

  • Treed je op als adviseur van de burgemeester en adviseer je hem o.a. voorafgaand aan het algemeen bestuur veiligheidsregio (AB-VRT).

  • Zorg jij dat we adequaat voorbereid zijn op huidige en toekomstige crises (de koude fase)

  • Neem je deel aan de relevante (regionale) overleggen, zoals het regionale AOV-overleg

  • Neem je deel aan de relevante werkgroepen van de Veiligheidsregio Twente

  • Zorg je voor goede samenwerking met partners zoals de brandweer, GHOR, andere gemeenten en de Veiligheidsregio

  • Adviseer je bij aankomende evenementen over openbare orde en veiligheidszaken.

  • Treed je op als vervanger van de ambtenaar integrale veiligheidszorg (IVZ) bij kortdurende afwezigheid

Jouw team?
Het team VTOO (Veiligheid, Toezicht en Openbare orde) van de gemeente Haaksbergen bestaat uit zo’n tien medewerkers. Samen dragen zij zorg voor een veilige(re) leefomgeving. Dit team houdt zich onder andere bezig met de verlening van evenementenvergunningen, exploitatie- en alcoholvergunningen en toezicht en handhaving.
Ook het domein openbare orde en veiligheid valt onder dit team. Samen met de ambtenaar integrale veiligheidszorg (de IVZ-er) vorm jij het cluster openbare orde en integrale veiligheidszorg. Korte lijntjes met (keten)partners en bestuur en een praktische aanpak kenmerken de werkwijze van het team.

Functie-eisen + geef aan of iets wenselijk of vereist is

  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van openbare orde en veiligheid.

  • Ervaring met de Veiligheidsregio en de crisisorganisatie is een pré.

  • Je hebt minimaal een HBO-opleiding, bij voorkeur een afgeronde opleiding met een relatie tot veiligheid.

  • Je beschikt over de competenties: samenwerken, praktische instelling, bestuurlijk-politieke sensitiviteit, communicatief vaardig, analytisch en resultaatgericht

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  • De kandidaat heeft minimaal een HBO-opleiding, bij voorkeur een afgeronde opleiding met een relatie tot veiligheid.

  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van openbare orde en veiligheid.

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • De kandidaat heeft een WO-opleiding behaald, bij voorkeur een afgeronde opleiding met een relatie tot veiligheid.

  • De kandidaat heeft ervaring met de Veiligheidsregio en de crisisorganisatie.

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

    • samenwerken (teamspeler)

    • praktische instelling (pragmatisch)

    • bestuurlijk-politieke sensitiviteit

    • communicatief vaardig

    • analytisch

    • resultaatgericht

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.