Singelpark 1, 3984 NC Odijk, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 dec 2025Uren per week:
16Publicatiedatum:
13 mei 2025Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.
Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.
Opdracht
Als vastgoedbeheerder ben je verantwoordelijk voor de instandhouding en verbetering van de kwaliteit en van de gemeentelijke gebouwen. Je zorgt voor de tactisch en operationele vertaling van het strategisch vastgoedbeleid. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het beleid. Hierbij pas je de wet- en regelgeving toe binnen je eigen werkterrein en vakgebied. Je vertaalt het meerjarenonderhoudsplan (MJOP) in jaarlijkse beheerplannen en bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van planmatig en grootonderhoud werkzaamheden. Hiervoor stel je werkomschrijvingen op voor onderhoud/verbouwingen van het gemeentelijk vastgoed. De bijbehorende jaarlijkse ‘warme opname’ van de verschillende gebouwen voer je uit. Je beheert zowel de contracten met de gebruikers van de gebouwen als met de partijen die het onderhoud uitvoeren. Als gebouwenbeheerder ben je onder andere verantwoordelijk om duurzaamheidsmaatregelen waar mogelijk te combineren met groot onderhoudswerkzaamheden en deze als zodanig te integreren in het MJOP.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met vastgoedadministratie;
2. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van standaard (ROZ huur)overeenkomsten op maatschappelijk vastgoed gebied;
3. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2025 (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met de Microsoft applicaties (Outlook, Word/Excel) (20 punten);
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in een vastgoedbeheer functie voor maatschappelijk vastgoed (30 punten);
7. Aantoonbare communicatie ervaring op strategische niveau (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het werken conform NEN 2767 normering (15 punten).
Competenties
Algemene kennis van vastgoedmanagement.
Organisatietalent.
Uitstekende communicatieve vaardigheden.
Secuur en zelfstandig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 26 mei 2025, tussen 09:00-17:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 22 mei 2025bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De aanbestedende dienst kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.