Singelpark 1, 3984 NC Odijk, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 dec 2025Uren per week:
24Publicatiedatum:
13 mei 2025Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.
Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.
Opdracht
Je bent onderdeel van de afdeling Ruimtelijke Regie en gaat projecten op het gebied van vastgoed en beheer uitvoeren, waarin o.a. de maatschappelijke accommodaties worden beheerd. Je bent sparringpartner van de wethouders, manager en collega’s binnen vastgoed en het sociaal domein. Je bent belast met de rechten van opstal, regievoering over verbonden partijen, afhandelingen van schades en aansprakelijkheidstellingen, en verkoopadvies.
De werkzaamheden zullen verder bestaan uit:
Je bent verantwoordelijk voor de realisatie en uitvoering van een aantal renovatie- en nieuwbouwprojecten;
Je kunt multitasken: van werkvoorbereiding tot budget- en kwaliteitsbewaking, van de aansturing van vaklieden en onderaannemers tot de communicatie met politiek-bestuurders en interne beleidsmedewerkers;
Je zorgt voor de juiste communicatie en afstemming met belanghebbenden en je bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (intern);
Je bent goed op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving rond de bouw en realisatie van vastgoedprojecten en het beheren en exploiteren van vastgoed (zoals inkoop, veiligheid, arbo, milieu, enzovoort);
College- en raadsbesluiten en raadsinformatiebrieven opstellen;
Vertegenwoordiging van het college in beroep- en hoger beroepzaken.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van Bouwkunde, Vastgoedkunde;
2. Uurtarief maximaal € 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten, en ee Flextender;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie;
4. Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2025 voor 24 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingen (10 punten);
6. Minimaal8 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie (35 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het coördineren van vastgoed realisatie binnen een gemeente, licht dit toe in het cv (25 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met verduurzaming van Vastgoed (benoem waar deze is opgedaan) (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed; (10 punten).
Competenties
Financiële en juridische kennis
Communicatieve vaardigheden
Commercieel inzicht
Schriftelijke vaardigheden
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 26 mei 2025tussen 09:00-17:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 22 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De aanbestedende dienst kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.