Projectmedewerker ICT WOZ

Lammenschansweg 144, 2321 JX Leiden, Nederland

Sluit over 8 dagen
€ 110,00 32

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

12 jun 2025

Opdracht omschrijving
De Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland (BSGR) is een samenwerkingsverband op het gebied van belastingen tussen het Hoogheemraadschap van Rijnland en de gemeentes: Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Velsen, Voorschoten, Waddinxveen, Wassenaar en Zoeterwoude. Wij leggen voor deze deelnemers de belastingaanslagen op en zorgen ervoor dat deze betaald worden. Ook waarderen wij het onroerend goed in de aangesloten gemeentes. De BSGR is een professionele, informele organisatie met korte lijnen en een goede sfeer.

Applicatiebeheer
Afdeling applicatiebeheer is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering. Deze afdeling biedt ondersteuning aan de organisatie op het gebied van applicaties en processen. De BSGR is op zoek naar applicatiebeheerders voor het bieden van ondersteuning bij de uitvoering van verschillende werkzaamheden.

Referenties

De Inschrijver dient minimaal twee referenties op te geven van een met BSGR vergelijkbare publieke organisatie (gemeente, gemeentelijk samenwerkingsverband, waterschap of vergelijkbaar). Inschrijvers die ervaring hebben in een gemeentelijk samenwerkingsverband met daarin een waterschap hebben onze voorkeur. De BSGR behoudt zich daarnaast het recht voor navraag te doen naar de prestaties en de kwaliteit van de Inschrijver.

Verantwoordelijkheden

Als applicatiebeheerder WOZ bestaan jouw werkzaamheden rondom het WOZ proces (berichtenverkeer LV WOZ en Key2Waarderen) uit het bieden van ondersteuning bij de volgende applicaties:

  • Centric:

    • Centric Belastingen 

    • Key2Belastingen 

    • Key2Percelen 

    • Key2Waarderen 

    • Key2WOZ (inclusief beheer LVWOZ bronhouders en afnemers) 

  • Bakerware: verschillende portalen waaronder medewerkersportaal 

  • Vyzyr: Rapportages

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • ondersteuning bieden bij de implementatie nieuwe functionaliteiten

  • kennisoverdracht

  • ondersteunende werkzaamheden bij vraagstukken vanuit de organisatie

  • ondersteunende werkzaamheden voor o.a. de volgende processen: - Kadastrale mutatieverwerking - BAG mutatieverwerking

  • ondersteuning bij het berichtenverkeer LVWOZ (bronhouders / afnemers / confrontatie) en Kadaster

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2025 tot en met 30 september 2025 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Je voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Je hebt SQL ervaring.

  • Je hebt analytisch vermogen om beheer adequaat uit te kunnen voeren en processen te optimaliseren.

Wensen

  • Prijs

  • Referenties en werkervaring.

  • Kennis van processen.

  • Kennis van applicaties.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur