Projectmedewerker ICT Heffen

Lammenschansweg 144, 2321 JX Leiden, Nederland

Sluit over 8 dagen
€ 110,00 16-24 uur

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

16-24 uur

Publicatiedatum:

12 jun 2025

Opdracht omschrijving

Algemeen
De Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland (BSGR) is een samenwerkingsverband op het gebied van belastingen tussen het Hoogheemraadschap van Rijnland en de gemeentes: Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Velsen, Voorschoten, Waddinxveen, Wassenaar en Zoeterwoude. Wij leggen voor deze deelnemers de belastingaanslagen op en zorgen ervoor dat deze betaald worden. Ook waarderen wij het onroerend goed in de aangesloten gemeentes. De BSGR is een professionele, informele organisatie met korte lijnen en een goede sfeer. 

Applicatiebeheer
Afdeling applicatiebeheer is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering. Deze afdeling biedt ondersteuning aan de organisatie op het gebied van applicaties en processen. De BSGR is op zoek naar applicatiebeheerders voor het bieden van ondersteuning bij de uitvoering van verschillende werkzaamheden.

Referenties 
De Inschrijver dient minimaal twee referenties op te geven van een met BSGR vergelijkbare publieke organisatie (gemeente, gemeentelijk samenwerkingsverband, waterschap of vergelijkbaar).
Inschrijvers die ervaring hebben in een gemeentelijk samenwerkingsverband met daarin een waterschap hebben onze voorkeur.
De BSGR behoudt zich daarnaast het recht voor navraag te doen naar de prestaties en de kwaliteit van de Inschrijver.

Verantwoordelijkheden

Als applicatiebeheerder Heffen bestaan jouw werkzaamheden uit het bieden van ondersteuning rondom de processen bij de afdeling Heffen bij de volgende applicaties:

Centric:     

  • Centric Belastingen

  • Key2Belastingen

  • Key2Datadistributie 

Bakerware:   

  • Verschillende portalen waaronder medewerkersportaal

Vyzyr:

  • Rapportages

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • het omzetten van maatwerk naar generieke programmatuur van software leverancier

  • kennisoverdracht

  • ondersteuning bij vraagstukken vanuit de organisatie

  • ondersteunende werkzaamheden voor o.a. de volgende processen: Waterbank, Diftar en Automatisch ontheffen

  • het aanmaken kohieren, aangiften en aanschrijvingen; automatisch ontheffen

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2025 tot en met 30 september 2025 voor 16-24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Je voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie en met bovengenoemde applicaties.

  • Je hebt SQL ervaring.

  • Je hebt analytisch vermogen om beheer adequaat uit te kunnen voeren en processen te optimaliseren.

Wensen

  • Prijs

  • Referenties en werkervaring

  • Kennis van processen

  • Kennis van applicaties

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur