Begindatum:
18 nov 2024Einddatum:
31 mei 2025Uren per week:
32Publicatiedatum:
20 okt 2024Wie zijn wij
BIJ12 is de uitvoeringsorganisatie voor de 12 provincies en brengt kennis en informatie bijeen over het landelijk gebied en de fysieke leefomgeving in Nederland. BIJ12 zorgt voor uniformiteit in informatievoorziening en de uitvoering van provinciale regelingen.
Hieraan wordt gewerkt vanuit 5 units:
Faunazaken en ACSG (Advies Commissie Schade Grondwater)
Natuurinformatie en Natuurbeheer
GBO voor het beheer van gezamenlijke informatiesystemen
Stikstof en Natura 2000
Bedrijfsvoering
De Kandidaat komt te werken binnen de unit Bedrijfsvoering. Deze unit, bestaande uit circa 20 medewerkers, ondersteunt
de andere units met inkoop, HR, financiën, bedrijfsjuridische zaken, communicatie, secretariaat en de balie (inclusief vergadercentrum). De unit Bedrijfsvoering is sinds 2018 sterk gegroeid. Sinds 2024 is de bedrijfsvoering van BIJ12 en van IPO samengevoegd tot bedrijfsvoering Interprovinciaal Overleg.
Wat ga je doen
Werkzaamheden:
Als inkoper ondersteun je collega’s met het doorlopen van alle stappen in het inkoopproces. Het
inkooptraject bestaat uit de voorbereiding, het bepalen van de inkoopstrategie, het uitvoeren van
aanbestedingen, de registratie in systemen en een goede overdracht naar gebruikers en contractmanager.
Daarnaast bestaan de werkzaamheden uit het adviseren op het gebied van:
algemene inkoop- en contractvraagstukken
contractmanagement (verlenging, uitbreiding)
enkelvoudige onderhandse uitvragen
meervoudige onderhandse uitvragen en begeleiden van het proces
nationale en Europese aanbestedingen en begeleiden van het proces
inhuuraanvragen
afwijkingen op de Algemene Inkoopvoorwaarden BIJ12 en accorderen van de afwijkingen
aanvragen tot afwijkingen van het inkoopbeleid aan de directie
het inkoopbeleid
het gebruik van BIJ12 inkoopformats.
Aantal uur per week: 24-32
Verlengingsopties: 4 x 6 maanden
Verlenging vindt plaats op basis van verder gelijkblijvende contractuele voorwaarden (waaronder het uurtarief).
Eisen
Eis 1: Uw aanbieding past binnen het door ons vastgestelde tariefbandbreedte voor deze opdracht van minimaal € 70 en maximaal € 85 exclusief btw. Indien het aangeboden tarief buiten het gestelde bandbreedte ligt is uw inschrijving niet geldig.
Eis 2: De aangeboden kandidaat is akkoord: A) Dat deze opdracht voor 24-32 uur per week wordt uitgevoerd; B) Met de procedure en de inhuurvoorwaarden; C) Uw inschrijving, waaronder de shortlistcriteria, dient naar waarheid te worden ingevuld op straffe van ongeldigheid. Indien u duidelijk ten onrechte punten toekend op één of meerdere shortlistcriteria wordt uw inschrijving niet verder in behandeling genomen en terzijde gelegd.
Eis 3 A) Geef naast het cv een aparte toelichting op alle eisen en shortlistcriteria in hetzelfde document. Bij voorkeur op 1 pagina dient u aan te geven met welke in het cv genoemde ervaring u voldoet aan de gestelde eisen en shortlistcriteria. Benoem alle nummers van de eisen en de nummers van de shortlistcriteria. Geef ook het aantal punten bij de onderbouwing op de shortlistwensen.
B) Let op. U dient geen teksten in de velden van het DAS-systeem in te voeren. Deze worden niet meegenomen in de beoordeling. Gebruik uitsluitend 1 bijlage: cv en bijlage onderbouwing. Beiden dus in 1 document. Indien u niet aan a en b voldoet kan uw aan bieding terzijde worden gelegd.
Eis 4: Een afgeronde opleiding HBO/WO opleiding in relevante richting.
Eis 5: Minimaal drie jaar recente ervaring (in de laatste 5 jaar) met het zelfstandig uitvoeren van meervoudige / nationale / Europese aanbestedingen (op het gebied van diensten en of leveringen) bij een (semi)overheidsorganisatie
Eis 6: Gedegen, praktische en aantoonbare kennis van en ervaring met de Aanbestedingswet 2012, Europese regelgeving op het gebied van inkoop en aanbesteding, de Gids Proportionaliteit en privaaten bestuursrechtelijke aspecten van inkoop en aanbestedingen bij de overheid.
Wensen
Shortlistcriterium 1: Aantoonbare werkervaring met het inkopen van diensten op tactisch niveau bij een aanbestedende dienst.
Shortlistcriterium 2: Aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur bij een provincie, gemeente of Rijksoverheid.
Shortlistcriterium 3: De aangeboden kandidaat heeft de opleiding van NEVI 1 Publiek en of NEVI 2 Publiek dan wel een vergelijkbare opleiding op het gebied van inkoop in de publieke sector succesvol afgerond.
Shortlistcriterium 4: Aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur voor ICT aanbestedingen bij een provincie, gemeente of Rijksoverheid.
Fase 2. Mondelinge ronde: beoordeling prijs en kwaliteit. Prijs maximaal 200 punten en Kwaliteit maximaal 800 punten Indien in het interview de kandidaat 300 punten of minder behaald, behoudt BIJ12 zich het recht om niet te gunnen.