Ervaren medewerker Frontoffice (tijdelijk)

Belastingsamenwerking Oost-Brabant

Raadhuislaan 2, 5341 GM Oss, Nederland

Sluit vandaag
om 16:00
70 28 Noord-Brabant

Begindatum:

11 aug 2025

Einddatum:

28 nov 2026

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

25 jun 2025

Omschrijving

Opdracht
Als ervaren medewerker frontoffice beantwoord je uiteenlopende binnenkomende vragen per telefoon, per e-mail en of per contactformulier. 

Kandidaat omschrijving
We zoeken iemand met de volgende kennis en vaardigheden:

  • algemeen vaktechnische of administratief-technische kennis van de gangbare processen en procedures

  • aantoonbare recente kennis van lokale belastingen, belastingvorderingen, relevante wet- en regelgeving, werkprocessen en kwaliteitsnormen

  • aantoonbare recente kennis van de belastingapplicatie Gouw

  • aantoonbare recente van het invorderingsproces

  • aantoonbare recente telefoon ervaring

  • vaardig in het nauwkeurig en zorgvuldig werken

  • vaardig in het verwerken van gegevens

  • vaardig in het (mondeling en schriftelijk) klantgericht te woord staan van burgers en bedrijven

  • minimaal werk- en denkniveau: mbo

Onder recent wordt verstaan in het afgelopen 1,5 jaar

Toelichting op rooster
Ma t/m do 7 uur per dag, van 08:45 tot 16:15 uur.

Eisen

  1. Aantoonbare recente telefoonervaring
    De kandidaat heeft de afgelopen 1,5 jaar gewerkt met een telefooncentrale en hierdoor veel ervaring met het beantwoorden van veel inkomend telefoonverkeer.

  2. Aantoonbare recente kennis van het invorderingsproces
    De kandidaat weet hoe het invorderproces van lokale belastingen loopt. Hij of zij heeft kennis van de verschillende invorderstukken en stappen en bijbehorende wettelijke termijnen. De kandidaat heeft aantoonbare recente kennis van kwijtscheldingsprocedures en het dwanginvorderingsproces.

  3. Aantoonbare en recente kennis van lokale belastingen en het heffingsproces
    De kandidaat weet welke lokale belastingen er zijn en hoe het heffingsproces hiervan loopt. Hij of zij heeft kennis van de verschillende heffingsgrondslagen en weet hoe belastingverordeningen te lezen.

  4. Startdatum en inwerkperiode van 3 dagen voor de startdatum
    De startdatum is maandag 11 augustus. Voor maandag 11 augustus moet de kandidaat de mogelijkheid hebben om 3 dagen beschikbaar te zijn voor het inwerken. Dit zal eind juli begin augustus plaatsvinden, in overleg.

Wensen en competenties

  1. Prijs
    Weging prijsdeel: 25 %

  2. Telefoonapplicatie
    De kandidaat heeft ruime werkervaring opgedaan met het beantwoorden van veel inkomend telefoonverkeer met de telefoonapplicatie Touchpoint in het afgelopen 1,5 jaar.
    Weging: 25 %

  3. Belastingapplicatie
    De kandidaat heeft werkervaring opgedaan met de belastingapplicatie Gouw in het afgelopen 1,5 jaar.
    Weging: 25 %

  4. Interview
    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Weging: 25 %

    •   Of de kandidaat binnen de BSOB-cultuur past;

    •   Of de kandidaat de aanwezige kennis heeft;

    • Welke ervaring de kandidaat heeft. 

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur