thumbnail
thumbnail

Teammanager Burgercontact

Stationsweg 18, 3743 EN Baarn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
28 - 32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2025

Uren per week:

28 - 32

Publicatiedatum:

7 jun 2024

Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 175 medewerkers in dienst waarmee we iedere dag werken aan het Beste voor Baarn. Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en leidinggevenden. Wij werken steeds meer in verbinding met inwoners en intern over vakgebieden en teams heen. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid, concrete maatschappelijke bijdrage en ruimte om zaken zelf te regelen. En dat vanuit het gemeentehuis in het kloppende hart van Baarn.

De organisatie is flink in ontwikkeling. We werken aan het Beste voor Baarn door inwoners centraal te stellen in onze dienstverlening. Wij hebben een diverse mix van medewerkers en creëren win-win door talenten te koppelen aan ervaren krachten en medewerkers met achtergrond in het bedrijfsleven te verbinden aan medewerkers die het maatschappelijke veld kennen. We werken vanuit onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.

Opdracht
Tijdelijke invulling van de functie van teammanager Burgercontact en Zorgloket. Het team bestaat uit 18 medewerkers en een kleine flexibele schil, voornamelijk medewerkers van het Baarns Contact Centrum, Burgerzaken, het loket wonen, zorg en welzijn en team leerplicht. De teammanager heeft drie rollen:

1. Teammanager: verantwoordelijk voor medewerkers en het team in staat stellen verder te ontwikkelen

  • Zichtbaar beschikbaar zijn voor het team als gesprekspartner en coach zodat het team in staat wordt gesteld het werk goed te doen.

  • Teamontwikkeling stimuleren en begeleiden.

  • Individuele ontwikkeling van medewerkers mogelijk maken en begeleiden.

  • Sturing op de prestaties van de dienstverlening voor inwoners en organisatie in Baarn.

2. MT-lid: gedeeld verantwoordelijk voor beheersen en ontwikkelen organisatie

  • Sturing op realiseren van team- en organisatieplan en uitvoering planning & control cyclus.

  • Stevige gesprekspartner- en adviseur voor interne en externe partners op dienstverlening.

3. Strategisch adviseur college: college adviseren in realiseren ambities op dienstverlening voor inwoners Baarn

  • Stimuleren samenwerking en brede blik binnen en buiten organisatie.

  • College adviseren over realiseren van ambities op dienstverlening.

  • Medewerkers in positie brengen en houden bij bestuur en andersom.

Wat breng je mee
Je hebt hbo/wo werk- en denkniveau en hebt aantoonbaar leidinggevende ervaring. Je hebt affiniteit met burgerzaken / publieke dienstverlening. Onderstaande persoonskenmerken komen nadrukkelijk naar voren in jouw profiel:

  • Je hebt gemeentelijke en leidinggevende ervaring. Je werkt verbindend, bent duidelijk in je communicatie en handelt daadkrachtig.

  • Als mens word je enthousiast van het bouwen aan een organisatie en het ontwikkelen van teams en mensen.

  • Je denkt in mogelijkheden, bent nieuwsgierig, innovatief en transparant en ‘van buiten naar binnen denken’ is jouw tweede natuur.

  • Je toont lef, je durft buiten de gebaande paden te treden en je kunt anderen stimuleren dat ook te doen.

  • Je staat stevig in je schoenen en je bent een stevige gesprekspartner, zowel intern als extern.

  • Je bent in staat het geheel te overzien en beschikt over strategisch denk- en adviesvermogen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar in een leidinggevende functie bij een gemeente;
2. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Bring your own device: je beschikt over laptop en telefoon;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Uiterlijk beschikbaar per 24 juni 2024; (35 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in een leidinggevende functie bij een gemeente; (25 punten)
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op publieke dienstverlening bij een gemeentelijke of- uitvoeringsorganisatie; (25 punten)
7. Afgeronde opleiding op het gebied van Management/Bestuurskunde en/of Facility management. (15 punten)

Competenties

  • Verantwoordelijkheid geven en nemen;

  • Visie ontwikkelen en uitdragen;

  • Creativiteit;

  • Coachen;

  • Situationeel leidinggeven.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 13, maximum uurtarief van €120,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon- werkverkeer en fee Flextender. 

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 19 juni 2024 tussen 10.30 en 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 18 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • Opdrachtnemer is op grond van het integriteitsbeleid van Opdrachtnemer verplicht om uiterlijk één maand na aanvang werkzaamheden aan Opdrachtgever een voor de functie relevante Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen. Op het moment van overleggen mag de VOG niet ouder zijn dan twee maanden.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Opdrachtnemer zal na gaan of structurele aanwezigheid op het kantoor van de opdrachtgever noodzakelijk is teneinde het aantal reiskilometers, indien mogelijk, te beperken.

  • Opdrachtnemer zal correspondentie en adviesproducten zoveel mogelijk digitaal aanleveren. Indien de adviesproducten in hardcopy moeten worden aangeleverd worden deze stukken zoveel mogelijk dubbelzijdig en op duurzaam papier (voorzien van een van de volgende keurmerken; Milieukeur, Europees Ecolabel, Nordic Swan, Blaue Engel of gelijkwaardig) geprint.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Teammanager Burgercontact die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.