Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Tijdelijk Programmamanager IBOR

Avri

Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland

Sluit over 9 dagen
120 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

9 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De rol is met name intern gericht, is (samen met relatiemanager) echter ook in contact met de gemeentelijke opdrachtgevers.

De opdracht is om sterk te sturen op basis van de signalen van de gemeenten over de IBOR dienstverlening en het professionaliseren van de IBOR dienstverlening.

De programmamanager sluit bij het management team aan voor het onderdeel IBOR en rapporteert aan de manager Klant & Innovatie.

Verantwoordelijkheden:

De opdracht van de tijdelijke programmamanager IBOR bestaat in hoofdzaak uit:

  • Het stroomlijnen van de werkorganisatie: rollen, taakverdeling, werkprocessen, werkplanningen, interactie met opdrachtgevers op uitvoerend niveau, etc.
  • Een bijdrage leveren aan de invulling van het IBOR toekomstperspectief binnen de organisatie.
  • Functioneel leidinggeven aan de IBOR teams (zowel binnen als buiten met specifieke aandacht voor integrale samenwerking

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanager Openbare Ruimte;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met procesoptimalisatie en veranderprocessen binnen IBOR;
  • Aantoonbare werkervaring met het structureren en aansturen van IBOR-werkzaamheden;
  • Een maximum uurtarief van 120,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en fee Flextender.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van openbare ruimte en/of civiele techniek (30 punten);
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het structureren en aansturen van IBOR-werkzaamheden (25 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Beleidsadviseur Openbare Ruimte en/of Projectmanager Openbare Ruimte (45 punten).

Competenties

  • Analytisch;
  • Resultaatgericht.

Organisatie en team

Avri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de burgers. Avri voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland vormen, vanuit de missie Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 21 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen

Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. U dient te beschikken over een G-rekening, 40% wordt gestort op deze rekening.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur