thumbnail
Toezichthouder (TzH)

Alphen aan den Rijn

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Civiele Techniek
Deze inhuuropdracht is verlopen
€80
18 - 32 uur Zuid-Holland

Publicatiedatum:

07-05-2022

Sluitingsdatum:

16-05-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

18 - 32 uur

Organisatie
Het team Projecten (voormalig Ingenieursbureau) is verantwoordelijk voor het projectmatig voorbereiden en realiseren van civiel- en cultuurtechnische projecten binnen de openbare ruimte in de gemeente Alphen aan den Rijn. Deze projecten behelzen naast reconstructies van bestaande woonwijken ook nieuwe aanleg van woonkernen. Bedrijventerreinen en ontsluitingswegen zijn eveneens onderdeel van de projecten.

Opdracht
De toezichthouder houdt toezicht op de uitvoering van werken in de openbare ruimte. Hij/zij  bewaakt in nauwe samenwerking met de directievoerder, de nakoming van gemaakte afspraken in het kader van het contract en stuurt waar nodig bij.
Meer inhoudelijk stuurt de toezichthouder door heldere en proactieve communicatie, op draagvlak en resultaten. Hij/zij zorgt voor de organisatie en planning van de uitvoering van (voornamelijk) civieltechnische projecten in de openbare ruimte (riolering, civieltechnische kunstwerken, wegen, beplanting en openbare verlichting), inclusief de afstemming en communicatie met de omgeving. Hij/zij is dus naast projectmatig werken (PMW) bekend met omgevingsmanagement, BLVC en innovatieve contractvormen als UAV-gc en Bouwteam. De toezichthouder heeft eveneens ruime ervaring in het coördineren van de uitvoering van cultuurtechnische werken.
Op een energieke wijze is hij/zij in staat projecten naar een optimaal en duurzaam eindresultaat te leiden. Hij/zij heeft als belangrijke taak het houden van toezicht op de contract conforme uitvoering. Ook wordt van hem/haar inzet gevraagd bij de (contract)voorbereiding van werkzaamheden in de openbare ruimte, met name het toetsen van ontwerpen, bestekken en van kostenramingen.
Daarnaast is hij/zij verantwoordelijk voor de (contract)administratie van projecten, opstellen van weekrapporten en het geïnformeerd houden van de directievoerder en projectleider.
De toezichthouder die wij zoeken kan door zijn/haar manier van werken de gemeente op een positieve manier onder de aandacht brengen van externen. Daarbij is hij/zij klankbord voor collega-toezichthouders. De toezichthouder is voorts kritisch en doortastend en bouwt aan relaties. Hij/zij ziet kansen, hanteert conflicten en onderhandelt. Hij/zij is ‘de spil’ tussen aan de ene kant onze inwoners en aan de andere kant de verschillende aannemers.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal afgeronde MBO-opleiding civiele techniek of gelijkwaardig;
2. Aantoonbare werkervaring als toezichthouder op civieltechnische projecten in een gemeentelijke organisatie;
3. Maximaal uurtarief € 80,- per uur exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer.

Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder op civieltechnische projecten in een gemeentelijke organisatie, in de afgelopen 8 jaar (30 punten);
5. Aantoonbare kennis van- en werkervaring met verschillende contractvormen o.a. UAV en UAV-gc (10 punten);
6. Aantoonbare werkervaring Bereikbaarheid, Leefbaarheid, Veiligheid en Communicatie (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met civiel- en cultuurtechnische werken (15 punten);
8. Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring in een omgeving met slappe bodem / zettingsgevoelig gebied (15 punten);
9. Kandidaat heeft op het cv een kort zelfgeschreven motivatie toegevoegd (10 punten);

 Competenties
- Deskundig;
- Klantgericht;
- Integraal werken;
- Creatief;
- Projectmatig werken;
- Communicatief vaardig;
- Stressbestendig;
- Verantwoordelijk;
- Oordeelsvorming;
- Conflicthantering;
- Plannen en organiseren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 mei 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek je droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs zo snel mogelijk contact met je opnemen. Na (telefonisch) contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Toezichthouder (TzH) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.