Projectleider oplossen wachtlijsten jeugdzorg

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€125 32-36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

16 apr 2024

Organisatie
Met meer dan 110.000 inwoners verspreid over 8 kernen in Groene Hart, streven we naar een beter leven voor alle bewoners. Onze missie is gebaseerd op positieve gezondheid en duurzaamheid als pijlers voor ons sociaal en ruimtelijk beleid. In een team van ruim 900 gemotiveerde medewerkers zetten we ons in voor toonaangevende dienstverlening en resultaten.

We zijn adaptief, experimenteren en ontwikkelen continu, waarbij samenwerking, resultaatgerichtheid, klantgerichtheid en veranderingsbereidheid centraal staan.

De gemeente is per 1 januari 2024 gestart met een herziene aanpak en contractering van Jeugdhulp. Met 23.500 jeugdigen tot 18 jaar en ongeveer 1 op de 7 die gebruikmaakt van jeugdhulp, streven we naar tijdige, passende en effectieve hulp met nadruk op lokale versterking van preventie en welzijn.

Project Oplossen Wachtlijsten
Jeugd- en Gezinsteams Alphen aan den Rijn B.V. is per 1 januari 2024 gestart met een nieuwe werkwijze voor de Jeugdhulp. Hierbij krijgt de gemeente Alphen aan den Rijn vanuit de huidige jeugdhulporganisatie de wachtlijst overgedragen met jeugdigen die wachten op passende jeugdhulp. De gemeente wil deze gezinnen zoveel mogelijk continuïteit bieden. Het is onwenselijk om jeugdigen die al in een beoordelingstraject voor jeugdhulp zitten in het nieuwe jaar een nieuwe intake procedure te laten volgen volgens de werkwijze van de Overheids-B.V. Dit zou de snelheid van het starten van een passend jeugdhulp traject niet ten goede komen.

Ook het overnemen van de wachtlijst in de nieuwe Overheids-B.V. is onwenselijk. In dat geval start de nieuwe organisatie met een achterstand, waardoor de nieuwe werkwijze niet optimaal ontwikkeld kan worden. Daarom is per 1 januari 2024 een apart traject gestart onder de noemer Project Oplossen Wachtlijsten (POW). Het Team bestaat uit triagisten, zorgbemiddelaars en medewerkers bedrijfsvoering onder aansturing van een projectleider.

De opdracht
Hiervoor zoeken wij een projectleider. Iemand met veel kennis en ervaring in leidinggeven aan een team professionals, met kennis en ervaring in het inkoop- en aanbestedingsvakgebied als met een zeer flexibele instelling om deze opdracht zeer effectief tot resultaat te brengen.

We zoeken een kandidaat die zeer consistent kan sturen op de beoogde resultaten en het team op een aansprekende manier aanstuurt. Deze kandidaat kent de wereld van de jeugdzorg.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur/projectleider binnen een gemeente(lijke instelling);
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in het inkopen en aanbesteden van jeugdzorg.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur/projectleider op het gebied van inkoop zorg / jeugd (35 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met inkoop en aanbesteden jeugdzorg voor een gemeente (30 punten);
6. Een afgeronde opleiding op minimaal WO-bachelor niveau in de richting van sociale wetenschappen, sociologie en/of bedrijfskunde (15 punten);
7. Uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2024 voor minimaal 32 uur per week (10 punten);
8. Maximaal gemiddeld uurtarief van € 125,00 exclusief btw en inclusief reiskosten en parkeerkosten voor de gehele inhuurperiode (10 punten).

Competenties
- Communicatieve vaardigheden (schriftelijk en mondeling);
- Snel schakelen;
- Plannen en organiseren;
- Resultaatgericht;
- Analytisch vermogen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12 van de CAO Gemeenten.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.