thumbnail
thumbnail
Medewerker salarisadministratie

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Financieel-administratief
Sluit over 2 dagen
Geen maximum
32 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

19-01-2023

Sluitingsdatum:

30-01-2023

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Opdracht
Samen met je directe collega’s zorg je voor de personeels- en salarisadministratie voor alle medewerkers van de gemeente Alphen aan den Rijn. Als medewerker van de salarisadministratie ben je verantwoordelijk voor een breed pakket aan taken:

  • Je beheert, verwerkt en controleert personeels- en salarismutaties volgens de gemeentelijke CAO en wet- en regelgeving.

  • Je beantwoordt vragen van collega’s over personele- en/of salarisaangelegenheden.

  • Je voert wijzigingen als gevolg van veranderingen in CAO, wet-regelgeving door.

  • Je maakt proef berekeningen en verwerkt de financiële administratie.

  • Je neemt deel aan projecten en deelt daar jouw kennis van de personeels- en salarisadministratie.

Organisatie
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40. Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

We werken hybride, dat betekent deels op kantoor en deels vanuit huis. We verwachten dat je in de inwerkperiode dagelijks beschikbaar bent om naar kantoor te komen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als Medewerker Salarisadministratie.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als Medewerker Salarisadministratie (30 punten);
3. Aantoonbare werkervaring als Medewerker Salarisadministratie bij een gemeentelijk organisatie (20 punten);
4. Kandidaat is in het bezit van een praktijk diploma loonadministratie (PDL) (30 punten);
5.Aantoonbare werkervaring met Motion Pro en Motion (20 punten).

Competenties
Accuraat, klantgericht, zelfstandig werken en afstemming zoeken waar nodig, resultaatgericht, doorzettingsvermogen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 3 februari 2023 van 9:00 uur tot 11:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 2 februari 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Medewerker salarisadministratie die deze organisatie zoekt?