Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Jr. functioneel beheerder domein Ruimte / ondersteuner architectuur

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€68
32-36 Zuid-Holland

Begindatum:

13 jul 2024

Einddatum:

13 jul 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

2 jul 2024

Organisatie
De gemeenten Alphen aan den Rijn en Kaag en Braassem hebben hun krachten op het gebied van Informatisering en Automatisering (I&A) gebundeld in de Bedrijfsvoeringsorganisatie Rijn en Braassem (BVO). Uitgangspunt voor deze samenwerking is standaardisatie van de I&A-dienstverlening, inclusief de bijbehorende standaardinrichting van de gemeentelijke werkprocessen en het daarbij passende applicatielandschap.

Je zit binnen een team met vakcollega’s en een teamleider. In dit geval is dat het team Functioneel Beheer. Dit team ziet toe op de continue werking van onze centraal beheerde applicaties. Het oplossen van issues, het begeleiden van changes en gebruikersondersteuning zijn vast onderdeel van het werk van je team. Je team zorgt er samen met het team Beleid Regie en Informatievoorziening voor, dat ruim 1200 medewerkers elke dag goed kunnen werken.

Onderdeel van je team zijn de domeinen Bedrijfsvoering, Publieksdienstverlening, Sociaal Domein, Ruimtelijk Domein en het Generiek Domein. Binnen de BVO werk je verder regelmatig samen met de Servicedesk, de regiefuncties op de ICT-processen, onze CISO en de informatieadviseurs.

Opdracht
In het team Functioneel Beheer werken we vanuit 5 inhoudelijke domeinen. Dit zijn zelforganiserende teams die zoveel mogelijk zelfstandig werken binnen hun eigen domein, onder coördinatie van een senior. Op dit moment zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder voor het Ruimtelijke Domein, die daarnaast ook ingezet kan worden als projectarchitect. Voor dat laatste zul je nauw samenwerken met onze architecten.

Wat de Functioneel beheer taak betreft ligt de nadruk op de applicaties voor teams als Beheer Openbare Ruimte en datamanagement, maar er wordt ook van je verwacht dat je kennis opdoet van de overige applicaties en dat directe collega’s elkaar onderling vervangen binnen het domein.

Werken als beheerder betekent gebruikersondersteuning, incidenten oppakken en afhandelen, updates begeleiden, etc. Jij bent een vraagbaak voor je eindgebruikers in je domein. Jij ondersteunt en adviseert onze collega's bij alle voorkomende vragen die zij tegenkomen in het gebruik van boven­genoemde applicaties. Je werkt samen met je collega beheerders binnen het domein, waarbij je kennis en ervaring deelt over inhoud van je werk en processen van je klantafdeling.

Wij zoeken een proactieve en energieke Functioneel Beheerder die het leuk vindt om de processen binnen de BVO te leren kennen. Door je dienstverlenende karakter ben je sterk in gebruikersondersteuning. Je bent sterk in werkplekbeheer en kunt indien nodig schakelen met onze ketenpartner Solvinity en Axians. Je verdiept je graag in nieuwe technologie en bent continu op zoek naar verbeteringen in de werkwijze van de organisatie, collega's en van jezelf. Je hebt onze kerncompetenties (resultaatgerichtheid, samenwerken en klantgerichtheid) hoog in het vaandel staan en bent assertief en toont verantwoordelijheidsgevoel.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring met het maken van procesplaten (BPMN);
3. Aantoonbare werkervaring met het werken met Scrum-technieken;
4. Aantoonbare werkervaring met het werken met PowerBI;
5. Detavast-constructie: Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de inhuurperiode incl. verlengingen kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal na 1040 uur);

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Kandidaat is beschikbaar per uiterlijk 15 juli 2024 voor 36 uur per week (5 punten);
7. Aantoonbare werk- of stage-ervaring bij een overheidsorganisatie (20 punten);
8. Aantoonbare werk- of stage-ervaring met proces analyse (40 punten);
9. Aantoonbare werk- of stage-ervaring met data analyse en business intelligence (30 punten).
10. Uurtarief maximaal €68,00 per uur exclusief BTW en inclusief reiskosten woon- en werkverkeer (5 punten);

Competenties

  • Accuratesse;

  • Klantgerichtheid;

  • Zelfstandig;

  • Samenwerken;

  • Proactief;

  • Resultaatgerichtheid;

  • Energiek;

  • Zelflerend vermogen;

  • Communicatief;

  • Leergierig.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt in overleg vervuld op doordeweekse werkdagen.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 15 juli 2024, tussen 12:00 en 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 12 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp´er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag politiegegevens (VOG-p) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).


Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Jr. functioneel beheerder domein Ruimte / ondersteuner architectuur die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.