thumbnail
thumbnail

Beheerder Groen

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

15 sept 2023

Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen die allen een unieke bijdrage leveren aan onze opgaven en gemeentelijke dienstverlening. Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.

Opdracht
Voor het team Beheer Openbare Ruimte zoeken wij een Groenbeheerder die verantwoordelijk is voor het beheer van de groene buitenruimte en een impuls gaat geven aan het groenbeheer binnen de uitgangspunten van het vastgestelde groenbeleid.

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de groene buitenruimte, het overdragen van de werkzaamheden aan de interne uitvoerende dienst en derden en het  bewaken van de afgesproken kwaliteitseisen van het openbaar groen.  Het gaat om 132,5 km², waarvan 6 km² water en  8 kernen, midden in het Groene Hart.

Een gemeente met zowel stedelijke opgaven als vraagstukken die juist heel dorps van aard zijn. De Openbare Ruimte is zeer divers van aard en daardoor is het beheren en beheersen hiervan een uitdagende taak. Alphen aan den Rijn is trots op dat Groenblauwe karakter en voert actief beleid op het behouden en verbeteren hiervan. Alphen aan den Rijn is zich bewust van het veranderende klimaat en de gevolgen hiervan voor de Openbare Ruimte. Je werkgebied biedt veel afwisseling, diversiteit én ruimte voor je eigen inbreng. Binnen het team Beheer Openbare Ruimte ga je aan de slag als groenbeheerder met het op orde brengen van de (beeld)bestekken en de arealen waarbij je de rol hebt van producent en opdrachtgever naar andere teams en externe partners. Je werkt daarbij integraal samen met andere beheerders in de openbare ruimte. Een opsomming van je werkzaamheden is: het voorbereiden van groen- en cultuurbestekken, toetsing van - en advisering bij ontwerpen, het beheren van mutaties en revisies, overleggen met opdrachtnemers, het voorbereiden van (integrale) opdrachten, directievoering vanuit de opdrachtgeversrol,
Bijdragen leveren aan de door de gemeente gestelde opgaven. Onze groene gemeente investeert in duurzaamheid via Green Deals en  goede voorzieningen in wijken en kernen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als asset beheerder groen;
2. Aantoonbare werkervaring met contractbeheer en inkoop binnen een gemeentelijke organisatie.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als assetbeheerder op het gebied van groen (30 punten);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van opdrachten binnen een eigen uitvoeringsdienst (20 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met inkoop-, aanbestedings- en contractmanagement (20 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met directievoering (10 punten);
7. Aantoonbare werkervering met van beheersysteem GeoVisia(20 punten).

Competenties

-Aansturen;

-Kunnen aanspreken;

-Samenwerken;

-Communiceren.

-Zelfredzaam

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg met de kandidaat.

Planning
De gesprekken (op locatie) bij de opdrachtgever worden in overleg gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig als mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Beheerder Groen die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.