thumbnail

Medior Service Designer

Aeves Interim Management

Hogehilweg 3, 1101 CA Amsterdam, Nederland

ICT ACTIEF

Publicatiedatum:

13-01-2022

Sluitingsdatum:

18-01-2022

Begindatum:

01-02-2022

Einddatum:

01-07-2022

Uren per week:

36
€102
36 Noord-Holland
Medior Service Designer

Opdracht omschrijving
Toeslagen heeft de opgave om jaarlijks voor meer dan vijf miljoen huishoudens meer dan zeven miljoen toeslagen rechtmatig, tijdig en juist toe te kennen en uit te keren. De afgelopen jaar is heel helder geworden dat er grote problemen zijn ontstaan bij de uitvoer van de toeslagen. Hierdoor zijn veel ouders getroffen. Verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat er sprake is van een combinatie van verschillende oorzaken.
De komende periode staat in het teken van het herstellen van het geschonden vertrouwen van de burger en het herstellen en mogelijk compenseren van burgers die getroffen zijn. Het herbeoordelen, herstellen en compenseren wordt uitgevoerd door de Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagen (UHT), die hiervoor speciaal is ingericht. Het team Ouderinteractie speelt een grote rol bij het ontwerpen en ten uitvoer brengen van de diverse regelingen. Daarvoor zetten wij Service Design in. Daarnaast doen we periodiek kwalitatief en kwantitatief onderzoek, gericht op de behoeften van de ouders. De input gebruiken we om de interactie met ouders continu te verbeteren.

Werkzaamheden
Je ben onderdeel van het Team Ouderinteractie.
Je houdt je bezig met:

• De stem van de ouders centraal stellen in alles wat we doen. Dat combineer je met de UHT doelen en vaardigheden van de organisatie;
• Het leiden, uitvoeren, adviseren en faciliteren van een service blueprint traject;
• Het (door)ontwikkelen en continu verbeteren van ouderinteractie touch points;
• Het voorbereiden van co creatie sessies;
• Het adviseren/trainen/coachen van co facilitators (van Belastingdienst);
• Het continu verbeteren van de way of working;
• Het beheren en updaten van de interactie dienstencatalogus

Je zorgt ervoor dat:
• Iedere regeling wordt uitgewerkt in een Service Blueprint (ontwerp);
• Interacties ontworpen & geïmplementeerd worden en dat deze worden doorontwikkeld;
• Service design instructies geschreven worden voor anderen om mee aan de slag te gaan.

Je bent goed in:
• De stem van de ouder doorgronden en vertalen;
• Iteratief werken en nieuwe inzichten integreren;
• Goed omgaan met complexiteit.
Je maakt gebruik van:
• Adobe (Illustrator, Photoshop) PowerPoint

Functie eisen;
• Een HBO/ WO werk- en denkniveau
• Opleiding/ training Design Thinking
• Ervaring met Service Design methoden
• Als geen ander de kwaliteit om te overtuigen
• Ervaring met het managen van verschillende stakeholders binnen een complexe organisatie.
• Ervaring met het faciliteren van Design/ co creatie sessie

Motivatiebrief dient bij aanbieding aanwezig te zijn met de volgende punten:
  • Een onderbouwing van de CV, dat hij/zij aan de gestelde eisen voldoet;
  • Waarom wil je voor deze organisatie werken?;
  • Wat trekt je aan in deze functie?;
  • Waarom denk je geschikt te zijn?
Deadline voor aanleveren cv’s dinsdag 18 januari om 11:00 uur
Verplicht cv (in WORD, max 4 A4)
tarief max 102 Euro per uur
Verplicht motivatiebrief opnemen in WORD cv
uurtarief (all-in, excl. BTW) Maximaal
Gespreksdata geselecteerde kandidaten; data in overleg
Helaas kunnen ZZP’ers zich niet aanbieden op deze aanvraag

 

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek je droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs zo snel mogelijk contact met je opnemen. Na (telefonisch) contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Medior Service Designer die deze organisatie zoekt?