Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Opdracht omschrijving Toeslagen heeft de opgave om jaarlijks voor meer dan vijf miljoen huishoudens meer dan zeven miljoen toeslagen rechtmatig, tijdig en juist toe te kennen en uit te keren. De afgelopen jaar is heel helder geworden dat er grote problemen zijn ontstaan bij de uitvoer van de toeslagen. Hierdoor zijn veel ouders getroffen. Verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat er sprake is van een combinatie van verschillende oorzaken. De komende periode staat in het teken van het herstellen van het geschonden vertrouwen van de burger en het herstellen en mogelijk compenseren van burgers die getroffen zijn. Het herbeoordelen, herstellen en compenseren wordt uitgevoerd door de Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagen (UHT), die hiervoor speciaal is ingericht. Het team Ouderinteractie speelt een grote rol bij het ontwerpen en ten uitvoer brengen van de diverse regelingen. Daarvoor zetten wij Service Design in. Daarnaast doen we periodiek kwalitatief en kwantitatief onderzoek, gericht op de behoeften van de ouders. De input gebruiken we om de interactie met ouders continu te verbeteren.
Werkzaamheden Je ben onderdeel van het Team Ouderinteractie. Je houdt je bezig met: • De stem van de ouders centraal stellen in alles wat we doen. Dat combineer je met de UHT doelen en vaardigheden van de organisatie; • Het leiden, uitvoeren, adviseren en faciliteren van een service blueprint traject; • Het (door)ontwikkelen en continu verbeteren van ouderinteractie touch points; • Het voorbereiden van co creatie sessies; • Het adviseren/trainen/coachen van co facilitators (van Belastingdienst); • Het continu verbeteren van de way of working; • Het beheren en updaten van de interactie dienstencatalogus
Je zorgt ervoor dat: • Iedere regeling wordt uitgewerkt in een Service Blueprint (ontwerp); • Interacties ontworpen & geïmplementeerd worden en dat deze worden doorontwikkeld; • Service design instructies geschreven worden voor anderen om mee aan de slag te gaan.
Je bent goed in: • De stem van de ouder doorgronden en vertalen; • Iteratief werken en nieuwe inzichten integreren; • Goed omgaan met complexiteit. Je maakt gebruik van: • Adobe (Illustrator, Photoshop) PowerPoint
Functie eisen; • Een HBO/ WO werk- en denkniveau • Opleiding/ training Design Thinking • Ervaring met Service Design methoden • Als geen ander de kwaliteit om te overtuigen • Ervaring met het managen van verschillende stakeholders binnen een complexe organisatie. • Ervaring met het faciliteren van Design/ co creatie sessie
Motivatiebrief dient bij aanbieding aanwezig te zijn met de volgende punten:
Een onderbouwing van de CV, dat hij/zij aan de gestelde eisen voldoet;
Waarom wil je voor deze organisatie werken?;
Wat trekt je aan in deze functie?;
Waarom denk je geschikt te zijn?
Deadline voor aanleveren cv’s dinsdag 18 januari om 11:00 uur Verplicht cv (in WORD, max 4 A4) tarief max 102 Euro per uur Verplicht motivatiebrief opnemen in WORD cv uurtarief (all-in, excl. BTW) Maximaal Gespreksdata geselecteerde kandidaten; data in overleg Helaas kunnen ZZP’ers zich niet aanbieden op deze aanvraag
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.