Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Werkvoorbereider

Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 Noord-Brabant

Begindatum:

14 okt 2024

Einddatum:

31 mrt 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

25 sept 2024

Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

(Junior) WERKVOORBEREIDER CIVIEL    

Werkzaamheden

  • Je vervult een cruciale rol bij de voorbereiding van projecten in de openbare ruimte op het gebied van civiel, riolering en groen.

  • Je maakt ontwerp- en bestektekeningen, presentatietekeningen, RAW bestekken en RAW raamovereenkomsten of toetst die als je ze laat opstellen door derden.

  • Je zorgt voor kostenramingen, vraagt de noodzakelijke vergunningen aan, stelt offertes op en verstrekt de (geïntegreerde) opdrachten.

  • Je zorgt voor een correcte aanbestedingsprocedure en je besteedt werken aan, waarbij je een belangrijke rol speelt bij de beoordeling van de kwaliteit en de afstemming hierover met collega’s en externe partijen.

  • Je beheert het moederbestek en bent beheerder van het programma Microstation Connect.

  • Je ondersteunt de projectleiders en geeft advies aan andere afdelingen over vraagstukken in de openbare ruimte.

  • Je informeert onze inwoners, waarbij je bewonersbrieven opstelt en samen met de projectleider bewonersavonden organiseert.

Functie eisen

  • een afgeronde mbo+/hbo-opleiding op civieltechnisch gebied 

  • ervaring met het voorbereiden van civiele projecten in de openbare ruimte.

  • goed kunnen werken met Microstation.

  • ervaring met het digitaal opstellen van bestekken in RAW systematiek. 

  • ervaring met aanbestedingsprocedures en projectmatig werken

  • zelfstandig kunnen werken, accuraat, goede werkvoorraad beheersing en communicatief vaardig.

Uren: 28 uur per week
Periode: 6 maanden (tot 1 april)
 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.