thumbnail
thumbnail

Administratief medewerker / medewerker backoffice Sociaal domein

Koning Willem-Alexanderplein 1, 6921 ES Duiven, Nederland

Sluit over 7 dagen
€ 70,00
20 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

7 jun 2024

Opdracht omschrijving
1Stroom is de ambtelijke organisatie van de gemeenten Duiven en Westervoort. Kijk voor meer informatie op www.1Stroom.nl of op de website van de gemeente Duiven www.duiven.nl. 1Stroom is een organisatie die zich kenmerkt door korte lijnen en betrokken collega’s en die zich laat leiden door de kernwaarden ‘vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid’. Onze medewerkers, de directie en de afdelingsmanagers

geven samen vorm aan onze missie: een veerkrachtige organisatie in een vitale samenleving. Met ruim 300 medewerkers werken we aan het realiseren van de ambities van de gemeentebesturen van Duiven en Westervoort. We zijn verantwoordelijk voor de dienstverlening aan de ruim 40.000 inwoners, de ondernemers, instellingen en verenigingen van beide gemeenten. Deze complexe dynamiek maakt ons werk bijzonder en uitdagend.

Zoals veel andere gemeenten kampen ook de gemeenten Duiven en Westervoort met financiële uitdagingen binnen het sociaal domein. Reden waarom we ons ten doel hebben gesteld meer grip en zicht te krijgen op de kosten binnen het sociaal domein. Jij kunt hier een belangrijke bijdrage aan leveren door scherp te zijn op onvolkomenheden in het berichtenverkeer en te zorgen dat onze administratie op orde is en daarmee een belangrijke bron van informatie is ten behoeve van sturing en control.

Wij zijn op zoek naar een stressbestendig, communicatief en sociaal vaardige doorpakker. Je bent in staat om zelfstandig te werken en te prioriteren en doet dit zorgvuldig en gestructureerd. Ook ben je analytisch, probleemoplossend, proactief en gericht op verbetering.

Verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte en betrouwbare administratie binnen de backoffice van het sociaal domein;

  • Je zorgt voor het gehele proces van de administratie waaronder het tijdig en volledig verwerken van het berichtenverkeer inclusief controleren en het rapporteren van afwijkingen, onvolkomenheden en het niet nakomen van afspraken;

  • Je zorgt voor tijdige betalingen en ontvangsten van en aan instanties en cliënten;

  • Je beantwoordt vragen van collega’s en zorgaanbieders over het betalingsverkeer.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar van 1 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor minimaal 20 uur per week. De inhuuropdracht kan daarna nog maximaal 2 maal met 3 maanden optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteperiode. Dit kan ook betekenen dat de startdatum in de offerteaanvraag zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Relevante en recente werkervaring binnen gemeenten en het Sociaal domein, minimaal 2 jaar • kennis en ervaring met het werken in Outlook, Word en Excel; • Nauwkeurigheid en een goede Nederlandse taalvaardigheid; • Kennis van de WMO en Jeugdwet en het berichtenverkeer; • Ervaring met de applicaties ZorgNed en/of Suite4SD.

  • Een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau in een financieel-administratieve richting

Wensen

  • Inhoudelijke kennis en ervaring met de werkzaamheden zoals omschreven in de opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden. Meer dan 10 jaar ervaring scoort 5 punten Meer dan 5 jaar ervaring scoort 3 punten Minder dan 5 jaar ervaring scoort 0 punten. Wanneer deze ervaring geen betrekking heeft op de afgelopen 3 kalenderjaren, wordt de waardering 1 stap verlaagd (van 5 naar 3 punten of van 3 naar 0 punten) (80%)

  • Externe beschikt over een heldere motivatie om deze opdracht uit te voeren. 1Stroom vindt het belangrijk te horen waarom deze opdracht kandidaat aanspreekt en wat deze hieraan kan bijdragen. Wat zijn kandidaats belangrijke eigenschappen die deze opdracht tot een succes kunnen maken. Een volledige, heldere motivatie, specifiek gericht op deze opdracht en waarbij de eigenschappen aansluiten bij de bedrijfscultuur van 1Stroom scoort 5 punten. Een deels volledige, heldere motivatie waarbij de eigenschappen minder aansluiten scoort 3 punten. Een onduidelijke motivatie die aanknopingspunten mist om deze opdracht tot een succes te maken en om tot verbinding te komen met het team scoort 0 punten. (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Administratief medewerker / medewerker backoffice Sociaal domein die deze organisatie zoekt?