thumbnail

Beheerder Openbare Ruimte

(Talentenregio) Gemeente Oldebroek

Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland

Overig ACTIEF

Publicatiedatum:

13-01-2022

Sluitingsdatum:

24-01-2022

Begindatum:

01-03-2022

Einddatum:

31-08-2022

Uren per week:

24
Geen maximum
24 Gelderland
Beheerder Openbare Ruimte
24 uur per week

Ben jij die gedreven enthousiaste medewerker met breed technisch inzicht die buiten de technische kaders kan stappen? Vind je het leuk om met en voor onze inwoners te bouwen aan de leefomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

De organisatie
De gemeente Oldebroek telt ca. 24.000 inwoners in zes dorpskernen. 
De organisatie van de gemeente Oldebroek bestaat uit ongeveer 213 medewerkers, verdeeld over 6 teams. We werken samen aan een leefbaar Oldebroek en dit doen we intensief samen met onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Samen met deze partijen stimuleren we elkaar om zelf verantwoordelijkheid te nemen waar dat kan en actief bij te dragen aan de samenleving. Hierbij zijn samenwerking, vertrouwen en betrokkenheid, maar ook open staan voor elkaar, actief zijn en lef hebben erg belangrijk. Wij willen bewonersinitiatieven ondersteunen en aansluiten bij de agenda die inwo-ners van de dorpen zelf opstellen. 

De opgave van Oldebroek – samen verantwoordelijk
De samenleving verandert en de gemeente verandert mee. Mensen willen minder afhankelijk zijn van de overheid en vooral zelf hun levenskoers bepalen. In Oldebroek willen we inwoners ruimte geven om zelf en met elkaar de koers te bepalen in hun dorpen. Zij kunnen zelf en met elkaar verantwoordelijkheid en initiatief nemen. Als gemeente willen we inwoners daarbij ondersteunen en sluiten we aan bij de agenda die de dorpen zelf opstellen. Dat doen we onder het motto 'Oldebroek voor mekaar'. We werken daarbij vanuit de kernwaarden: “verbindend, eigenaarschap, dienstverlenend, flexibel en vakbekwaam”.

Het team
Het team Leefomgeving bestaat uit ca. 55 medewerkers. Leefomgeving houdt zich bezig met het kwalitatief beheren en onderhouden van de leefomgeving. Hiervoor wordt ook beleid gemaakt binnen dit team. Het gaat zowel om groen, infrastructuur, gebouwbeheer, water (riolering) en afval.

Werkzaamheden
De beheerder openbare ruimte houdt zich bezig met het brede taakveld van de openbare ruimte. Daarbij ligt het accent op de volgende werkzaamheden:
•    Beheerplannen vertalen naar werkpakketten;
Toetst aanvragen en verleent vergunningen op het gebied van kabels en leidingen;
Ondersteuning uitvoering van onderhoudsplannen; 
•    Voert verkeersonderzoek uit (verkeerstellingen);
•    Dagelijks beheer openbare verlichting; 
•    Inspectie, geplande vervanging en actualiseren vervangingsplan lichtmasten komende jaren;
•    Offertetraject hiervoor doorlopen
•    Opdrachtverlening in proces brengen en zetten;
•    Begeleiding/controle uitvoering.
•    Handboek electrotechnische bedrijfsvoering opstellen, installatieverantwoordelijkheid. 
•    Offerte Grootschalige vervanging uitwerken in een realistische werkplanning 2021.


Functie eisen
Je beschikt over een HBO diploma bij voorkeur civiele techniek binnen het vakgebied met enige jaren werkervaring.

Van nature ben je een echte netwerker en teamplayer; je onderhoudt graag contacten, bent benaderbaar, initiatiefrijk en een volwaardig gesprekspartner op elk niveau. Als persoon ben je in staat mee te denken met de inwoners en de organisatie, je bezit een sterk probleemoplossend vermogen en verant-woordelijkheidsgevoel. 

Wat bieden wij?
Wij bieden:
•    een afwisselende en uitdagende baan met ruimte voor eigen inbreng, met een open en collegiale werksfeer. 
 

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek je droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs zo snel mogelijk contact met je opnemen. Na (telefonisch) contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Beheerder Openbare Ruimte die deze organisatie zoekt?