Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Kwaliteitsadviseur Wmo

Gemeente Hattem

Markt 1, 8051 EZ Hattem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Onbekend 24 Gelderland

Begindatum:

13 dec 2021

Einddatum:

30 jun 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

24 nov 2021

Kwaliteitsadviseur Wmo
Ben jij een enthousiaste Kwaliteitsadviseur Wmo die in staat is om de Wmo
consulenten te laten schitteren bij het bevorderen
van de zelfredzaamheid van de inwoners en hun participatie in de samenleving?

Heb je daarnaast ook ervaring met werkzaamheden op beleidsmatig gebied
 dan bestaat de mogelijkheid om deze opdracht uit te breiden met 8 uur. 

Kortom: vind je het tof om samen te werken om zo het Sociaal Domein verder te ontwikkelen?
Houd je ervan om uitgedaagd te worden en continu de dienstverlening aan de burger te willen verbeteren?
Dan zijn wij op zoek naar jou!


De organisatie
De gemeente Hattem is ambitieus en volop in ontwikkeling. We zijn als gemeente gestart met een organisatieontwikkeling
waarbij we toewerken naar samen sturende teams die procesgericht gaan werken. Recent is het Loket 0-100 van start gegaan waarbij integraal werken centraal staat.


Plaats in de organisatie
Je werkt in het Wmo team, dat bestaat uit 4 personen.
Het Wmo team maakt onderdeel uit van een integraal team Loket 0-100.

De taken en verantwoordelijkheden

  • Steekproefsgewijs juridisch toetsen van de uitvoering van de Wmo;
  • Contractmanager voor zorgaanbieders van begeleiding, hulp bij huishouden, hulpmiddelen en trapliften;
  • Samenwerking met diverse gemeenten in de regio op het gebied van regionale contracten;
  • Vertegenwoordiging van het college bij bezwaar en beroep;
  • Bijdrage leveren aan de planning & control cyclus;
  • Actieve bijdrage leveren in de doorontwikkeling van het
    loket 0-100 (1 gezin, 1 plan, 1 regisseur);
  • Coachen van Wmo consulenten;
  • In actie komen wanneer situaties stagneren;
  • Beheren en verbeteren van werkprocessen;
  • Voorzitten van casuïstiek- en werkoverleggen;
  • Deelname aan M2A implementatie proces.
Mocht je ervaring hebben met de beleidsmatige werkzaamheden dan zijn dit de aanvullende werkzaamheden
  • Aanpassing verordening en beleidsregels Wmo;
  • Ontwikkeling van aanpakgericht op eenzaamheid en dementie ;
  • Ontwikkeling van Woonzorgzones;
  • Ontwikkeling van lokale voorzieningen in het kader van Beschermd Thuis. 

Je beschikt over:
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als Kwaliteitsadviseur of Beleidsadviseur Wmo;
  • Coachende vaardigheden waarmee je medewerkers stimuleert het beste uit zichzelf te halen;
  • Kennis op het gebied van indicatiestelling en wet- en regelgeving Wmo 2015 en de
    Algemene wet bestuursrecht;


Werken bij Hattem
Werken bij Hattem betekent een inspirerende werkomgeving waarbij je
gestimuleerd wordt je kwaliteiten en talenten verder te ontwikkelen binnen een plezierige
collegiale sfeer. Een goede werk-privé balans vinden wij belangrijk!
Vanzelfsprekend hoort hier ook de mogelijkheid tot thuiswerken bij.

De gemeente Hattem is een compacte organisatie die volop in ontwikkeling is.
We zijn trots op onze medewerkers die met energie en betrokkenheid aan het werk zijn.
In 2020 hebben we, naar aanleiding van de uitkomst van een onafhankelijk medewerkers
onderzoek het keurmerk ‘World-class Workplace’ verdiend.
Deze score is gebaseerd op de elementen: werkgeverschap, organisatietrots, organisatierichting,
waardering, werktrots & het benutten van talent. 
Typerend voor onze organisatie is: enthousiaste en ambitieuze organisatiecultuur,
korte lijnen met het bestuur en teams waar humor en gedrevenheid heerst.
Niet voor niets zijn samenwerken, verbeteren, duidelijkheid en vertrouwen de kernwaarden
van de gemeente Hattem.


 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.