Grote Kerkplein 15, 8011 PK Zwolle, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 dec 2025Uren per week:
16Publicatiedatum:
24 mrt 2025Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Zwolle mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Zwolle. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".
Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Opdracht
Coördinatie van het vervolgwerk:
Aansturing op verwezenlijken van acties en afspraken (vervolgwerk)
Toezicht houden op overall planning
Begeleiding projectmedewerker
Advies en periodieke projectrapportage aan stuurgroep
Periodieke voortgangsinformatie aan afdelingen en directie
Wmebv vraagbaak voor de organisatie en andere programma’s
Uitvoering op onderdelen van het vervolgwerk, in samenspraak met Informatievoorziening en/of afdelingen:
Business analyse:
Leveranciersinventarisatie op de te verwachten Wmebv applicatie-aanpassingen
Inventarisatie van het zaaksysteem op de Wmebv-eisen
Inventariseren van noodzakelijke aanpassingen aan zaaksysteem en back office applicaties (business analyse, requirements specificaties)
Ondersteunen van digitale regieteam bij gewenste website aanpassingen over Wmebv en de zorgplicht
Opstellen van het Aanwijsbesluit voor de vaststelling in het College
Wmebv introducties aan medewerkers.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider op het snijvlak van verandermanagement, organisatieontwikkeling, informatie- en projectmanagement;
4. Aantoonbare werkervaring met transities van ICT systemen;
5. Aantoonbare werkervaring met het invoeren van de Wet Modernisering Elektronisch Bestuurlijk Verkeer (Wmebv);
6. Uurtarief maximaal €126,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider met projecten op het gebied van processen voor gemeentelijke Dienstverlening waarbij kernwaarden als toegankelijke overheid, de menselijke maat in dienstverlening de norm zijn (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (50 punten);
8. Aantoonbare afgeronde cursus in de richting van projectmanagement (15 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider op het gebied van verandermanagement, organisatieontwikkeling, informatie- en projectmanagement binnen een gemeentelijke instelling met +80.000 inwoners (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (35 punten).
Competenties
De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
Leiderschap;
Communicatief vaardig;
Zelfstandig;
Betrouwbaar;
Representatief;
Overtuigend;
Motiverend.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 7 april 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 4 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).