thumbnail
thumbnail

Plaatsvervangend Griffier

Zeist

Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
125
16 tot 20 uur Utrecht

Begindatum:

12 jun 2023

Einddatum:

12 dec 2023

Uren per week:

16 tot 20 uur

Publicatiedatum:

25 mei 2023

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Team
De griffie in Zeist bestaat uit een klein team (ongeveer 3,5 fte) met grote ambities. De raad is heel tevreden over de griffie, maar we zien volop ruimte voor verbetering. We werken daarom o.a. aan een verdere professionalisering van de ondersteuning van de raad (verbetering informatiemanagement, ondersteuning , vervanging van het huidige RIS, verbetering van de rechtspositie van fractieondersteuners, ontwikkeling van participatie en ook nog aan de opvolging van de burgemeester.

Opdracht
Het zo nodig vervangen van de griffier.  Het bijstaan van de vertrouwenscommissie van de raad in het kader van de benoemingsprocedure van de burgemeester. Het meedenken over de verdere ontwikkeling van de griffie en het professionaliseren van de raadsondersteuning. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 12 juni 2023 voor tenminste 16 uur per week;
2. Maximum uurtarief van €125,- exclusief btw exclusief Fee Flextender en inclusief reiskosten woon- en werkverkeer;
3. Minimaal een afgeronde opleiding op wo masterniveau;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Griffier binnen een gemeentelijke organisatie;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Griffier binnen een overheidsinstelling (35 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de begeleiding van de benoemingsprocedure burgemeester (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het strategisch adviseren van de gemeenteraad, Raadsleden en commissie(25 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring functionele aansturing van de Griffie (20 punten).

Competenties
-  Stressbestendig;
- Accuraat;
- Politiek sensitief.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 5 of dinsdag 6 juni 2023 in de ochtend. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 2 juni 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Plaatsvervangend Griffier die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.