thumbnail
thumbnail

Medewerker Toezicht en Handhaving (BOA)

Zeist

Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Utrecht

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

1 sept 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

9 feb 2024

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Team Vitale en Veilige Wijken
Samen met wijkmanagers, adviseurs veiligheid, accountmanagers cultuur, sport, recreatie en toerisme, het ondernemersplein (vergunningen en bedrijven) en de Boa’s zorgen we voor vitale en veilige wijken in de gemeente Zeist. Het team bestaat uit circa 45 medewerkers die de verbinding met maatschappelijke partners, inwoners en bedrijven maken waarbij kracht, nabijheid en vertrouwen belangrijke waarden zijn. De teamsamenstelling is heel gevarieerd en dat proberen we zo te houden. Er is veel ruimte voor eigen initiatief maar we doen het wel samen met elkaar en zelfstandigheid is wat anders als eigenwijsheid,  daar houden we elkaar ook scherp op.

Opdracht
Op dit moment zijn er  9 enthousiaste en betrokken toezicht en handhavers werkzaam. Ook bij ons is het werkveld waarin we opereren en de taken die we doen in de afgelopen jaren flink veranderd. Hoewel we het superfijn vinden om samen te werken erkennen we ook dat sommige zaken specialistische kennis en aandacht vragen, vandaar dat we werken met taakaccenten. Zo heeft elke medewerker in het team een eigen wijk onder zijn/haar hoede, waarin intensief wordt samengewerkt aan leefbaarheid, veiligheid en het bevorderen van het contact in de wijk. Je weet dus wat er speelt in jouw wijk en denkt in oplossingen. Je schat zelf in waar de situatie om vraagt en schaalt op waar nodig. Je werkt hierbij samen met partners als politie of collega’s van vergunningen of openbare orde en veiligheid en wijkmanagers.

In geval van nood verleen je eerste hulp en assisteer je hulpverlenende instanties. Bij overtredingen durf je mensen aan te spreken op hun gedrag. Als geen ander weet je dat iedereen daar heel verschillend op kan reageren, maar door jouw rustige en respectvolle optreden help je de mensen bij zichzelf af te vragen waarom ze iets op die manier doen.

Een flinke dosis humor en inlevingsvermogen kan daarbij helpen. Jij bent dé specialist als het gaat om het winnen van vertrouwen en het maken van contact. Dit doe je om de Zeister samenleving verder op weg te helpen. Je gaat actief het gesprek aan met onze bezoekers, ondernemers en inwoners van jong tot oud. Je bent als BOA zowel op de fiets als lopend actief, je bent zichtbaar en aanwezig op de momenten die nodig zijn.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Een getuigschrift Buitengewoon Opsporingsambtenaar;
3. Kandidaat is in het bezit van een geldig RTGB certificaat ;
4. Aantoonbare werkervaring als buitengewoon opsporingsambtenaar;
5. Kandidaat is bereid om onregelmatige diensten mee te draaien (inclusief weekenden, feestdagen, avonden).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Boa domein 1 bij een overheidsorganisatie (50 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het werken in de wijk (benoem hier een duidelijk voorbeeld van in het cv) (30 punten);
8.  Kandidaat is in het bezit van een Rijbewijs B (20 punten).

Competenties
Je legt gemakkelijk en laagdrempelig contact met inwoners, ondernemers en partners in de wijk. Je kunt samenwerken en snapt wat het betekent om te werken voor een gemeente. Je kunt situaties overzien en blijft rustig als er spanningen kunnen ontstaan. Je hebt een positieve instelling en goede communicatieve vaardigheden, gevoel voor humor en gezond verstand. Je werkt graag in een team, maar wanneer de situatie er om vraagt sta je zeker in je schoenen om zelfstandig te kunnen handelen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg op basis van rooster (hybride werken is in overleg mogelijk als het rooster dit toelaat).

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 21 februari 2024 tussen 09.30 uur tot 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 20 februari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) – P verplicht. De VOG-P moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medewerker Toezicht en Handhaving (BOA) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.