Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker burgerzaken

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 9 dagen
59 36 Noord-Brabant

Begindatum:

25 aug 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

3 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving We zoeken ervaren medewerker burgerzaken voor het bij de balie afhandelen van de aanvragen reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels BRP. Hierbij is alertheid op identiteitsfraude van belang. Klantvragen, zowel aan de balie, telefonisch als schriftelijk, worden opgelost met de juiste informatie of doorverwijzing.

Eisen

  • MBO diploma aangevuld met opleiding Burgerzaken.
  • Ervaring als medewerker burgerzaken bij de balie voor aanvragen identiteitsdocumenten/ rijbewijzen.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kennis en ervaring met het gebruik van Centric Portal Burgerzaken of Key-2-Burgerzaken.
  • Bereidheid om minimaal 1 avonddienst per week te werken.

Competenties

  • Dienstverlenend ingesteld
  • Heldere communicatie
  • Oplossingsgerichtheid
  • Geduld
  • Omgaan met inwoners met ongewenst gedrag

Organisatie en team

Gezien de hierboven omschreven opdracht zijn wij op zoek naar een MBO geschoolde kandidaat aangevuld met de opleiding Basiskennis Burgerzaken. Ervaring op het gebied van burgerzaken is vereist (minimaal 3 maanden).

Wij hebben de leverancier van de huidige inhuurkracht gevraagd om ook offerte uit te brengen.

Gespreksinformatie

De gesprekken staan gepland op 22 juli 2025.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 98000000-3 - Overige gemeenschaps-, sociale en persoonlijke diensten

Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % Kennis en ervaring Centric portal Burgerzaken/ gebruik applicaties Burgerzaken ( JCC) Weging: 20 % Reisafstand maximaal 45 minuten van Boxmeer. Weging: 10 % Bereidheid om avonddienst op maandag en/of woensdag te draaien Weging: 25 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Dienstverlenende vaardigheden Samenwerkings vaardighedenCommunicatie vaardigheden Oplossingsgerichtheid Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur