Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Functioneel Applicatiebeheerder ZorgNed

Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 Utrecht

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

12 jun 2024

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Team
Team informatievoorziening

Opdracht
De komende periode neem je het volledige functioneel beheer van ZorgNed en alle gekoppelde systemen op je. Je gaat aan de slag met het doelmatig onderhouden van ZorgNed binnen de gemeente Zeist. Je beheert proactief de applicatie, pakt incidenten en meldingen op, richt de processen in en zorgt ervoor dat een en ander soepel verloopt. Om dit te realiseren ben je actief betrokken en neemt verantwoordelijkheid. Je optimaliseert de processen en zorgt ervoor dat sjablonen waar mogelijk automatisch gevuld worden met de beschikbare gegevens uit ZorgNed. Je zorgt ervoor dat de leverancier de juiste dingen doet. Kortom, je neemt het volledige applicatiebeheer van A tot Z voor je rekening.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding op gebied van ICT;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op gebied van het functioneel beheer van ZorgNed;
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2024 voor 16 uur per week;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in afgelopen 5 jaar met het functioneel beheer van ZorgNed (35 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeente (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het verbeteren van bestaande processen en het opzetten van nieuwe processen, benoem waar dit is uitgevoerd (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het inrichten en automatiseren van sjablonen in ZorgNed (15 punten);
8. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding (10 punten).

Competenties                             
-      Pro-actief;
-      Communicatief sterk;
-      In staat verbinding te maken met business;
-      Zelfstandig kunnen werken, maar ook team speler;
-      Energievol en enthousiast;
-      Denken in mogelijkheden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 25 juni 2024 van 10:00 uur tot 15:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 21 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.