thumbnail
thumbnail

Ervaren Medewerker Burgerzaken

Zeist

Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 Utrecht

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

31 okt 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

6 jun 2024

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Team Publiekszaken
Het team Publiekszaken bestaat uit 40 medewerkers verdeeld over burgerzaken, het klantcontactcentrum en receptie. We verwachten best veel van je, maar dat doe je uiteraard niet alleen! Je komt te werken in een leuk en gedreven team. Samen met je collega’s werken we aan de doorontwikkeling van onze dienstverlening waarbij verbinding maken en vertrekken vanuit de ander altijd centraal staat.

Opdracht
Voor deze functie zoeken wij iemand met al ervaring met de werkzaamheden die verbonden zijn aan frontoffice en / of backoffice burgerzaken. Iemand die het vak burgerzaken al kent!
Het betreft o.a. de volgende werkzaamheden:

  • Verwerken van persoonsgegevens; registreren en muteren in de BRP

  • Behandelen van aanvragen huwelijk, partnerschap en omzetting

  • Opmaken van overlijdensakten, erkenningen, geboorten en het verwerken van echtscheidingen

  • Adresonderzoeken behandelen

  • Verzoeken optie en naturalisatie

Je hebt een open en servicegerichte houding en kunt je goed verplaatsen in inwoners en hun diverse achtergronden. Je bent stressbestendig, oplossingsgericht en digitaal vaardig. Je werkt zorgvuldig en spreekt en schrijft correct Nederlands. Je communiceert moeiteloos met klanten en hebt uitstekende sociale vaardigheden. Je bent een teamspeler, maar je hebt tegelijkertijd een zelfstandige werkhouding. Je bent flexibel inzetbaar, waarbij werken op dinsdagavond voor jou geen probleem is.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker Burgerzaken bij een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring met verwerken van persoonsgegevens (registreren en muteren in BRP), opmaken (buitenlandse) aktes, adresonderzoeken en het behandelen van aanvragen huwelijk, partnerschap en omzetting (licht dit duidelijk toe in cv).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5.  Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker Burgerzaken bij een gemeente (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar werkervaring met het verwerken van persoonsgegevens, aktes, adresonderzoeken en huwelijksaanvragen binnen een gemeente (licht dit duidelijk toe in cv) (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met iBurgerzaken (10 punten);
8. Een afgeronde cursus/opleiding basiskennis burgerzaken (15 punten);
9. Beschikbaar op dinsdagavond (20 punten).

Competenties
- Flexibel;
- Nauwkeurig;
- Samenwerken;
- Kwaliteitsgerichtheid;
- Resultaatgerichtheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8 à 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 19 juni 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 18 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Ervaren Medewerker Burgerzaken die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.