Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Uren per week:
36Publicatiedatum:
21 jun 2022Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.
Dit is het team Vastgoed
De afdeling Vastgoed werkt met een enthousiast team van ca. 14 collega’s en een aantal externe partners aan de ontwikkeling van volwaardig maatschappelijk vastgoedmanagement. Vanuit vertrouwen werken wij met veel vrijheid aan uiteenlopende vraagstukken en sturen we op de optimale inzet van het vastgoedmiddel voor de gemeentelijke beleidsvelden. Eigenaarschap, technische instandhouding, juridische taken, verduurzaming, prestatiesturing en vastgoed administratie zijn daarin onze belangrijkste kerntaken.
Opdracht
De maatschappelijke vastgoedportefeuille van de gemeente Zeist is bij jou in goede handen. Vanuit een breed perspectief, als eigenaar, voer jij de regie. Met jouw visie op vastgoedmanagement zet je je zowel op tactisch als strategisch niveau in voor het team en draag je bij aan verdere ontwikkeling. Je hebt oog voor je portefeuille en alles wat daaromheen speelt. Je onderzoekt huisvestingsvragen of beleidswensen en vertaalt deze naar vastgoedstrategie of concrete oplossingen, waarbij een maatschappelijke en financiële meerwaarde wordt gecreëerd. Binnen en buiten het team werk je graag en goed samen: mensen waarderen je onderbouwde adviezen, voorstellen en scenario’s en daarom ben je een graag geziene initiator van werkgroepen of deelnemer aan projectteams om je inhoudelijke inbreng te leveren. Maar als het nodig is, stroop je net zo goed je mouwen op om namens de afdeling een stevig potje te onderhandelen. Je krijgt binnen het team de ruimte om vanuit je eigen ambities en talenten een rol te vervullen bij de ontwikkelingen op thema’s als vastgoedregie, huisvestingsplannen, data gedreven sturing en duurzaamheid. Verder ben je betrokken bij financiële processen en schrijf je mee aan visiedocumenten met betrekking tot vastgoed. Hoewel we als team over onze hele opgave nauw samenwerken, ligt je focus in eerste instantie op de portefeuilleonderdelen: sport, welzijn, cultuur en erfgoed. Naast verschillende sportaccommodaties, het zwembad, bibliotheek en MFA’s is het monumentale Slot Zeist één van de blikvangers in deze portefeuilles.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van maatschappelijk vastgoed bij een gemeente;
Gunningscriteria (weging)
3. Afgeronde opleiding op het gebied van vastgoed (30 punten);
4. Aantoonbare werkervaring accountmanager op het gebied van vastgoed bij een gemeentelijke organisatie (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met (complexe) vraagstukken rondom gemeentelijk vastgoed (30 punten);
6. Kandidaat is bereidt om bij wederzijdse interesse na initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur) (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Nauwkeurig
- Verbindend
- Deskundig
- Communicatief
- Probleemoplossend
- Resultaatgericht
- Analytisch
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties).
Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma - di - wo - do - vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 30 juni 2022 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 29 juni 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 24 juni 2022, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 27 juni 2022 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 29 juni 2022, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.