Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Bestuursadviseur

Wijk bij Duurstede

Karel de Grotestraat 30, 3962 CL Wijk bij Duurstede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

10 mei 2022

Organisatie
De gemeente Wijk bij Duurstede is met bijna 24.000 inwoners een kleinere gemeente maar we zijn ‘groot genoeg om klein te blijven’. Dat betekent ook keuzes maken. We doen niet alles, maar kiezen vooral bewust voor wat we wél doen. En we doen het samen. Met elkaar, in teams, in projecten, met ons bestuur en met collega’s in de regio. We doen ons werk in het midden van en mét de Wijkse samenleving. Er wordt ruimte gecreëerd voor meer verantwoordelijkheid en eigen initiatief. We zijn een ambitieuze informele organisatie met 140 professionele en betrokken medewerkers die volop kansen biedt om jouw kwaliteiten en talenten te benutten en ontwikkelen. Nieuwsgierig geworden? Meer info vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl en www.wijkbijduurstede.nl

Team Advies en Ondersteuning
Het team Advies en Ondersteuning (24 medewerkers) heeft een nauwe betrokkenheid met het bestuur, hetzij vanuit inhoudelijke advisering, maar ook als het gaat om representatieve taken. Het team wordt gekenmerkt door een diversiteit aan disciplines variërend van dagelijkse uitvoering tot strategische advisering. Binnen het team zijn de bestuursadviseurs, de juridisch adviseurs en communicatie gepositioneerd. Daarnaast maken het bestuurssecretariaat, kabinet én de facilitaire medewerkers deel uit van dit team.

Opdrachtomschrijving:
- Strategische en integrale advisering college, bestuurlijke prioriteiten en projecten;
- Advisering bij moties, amendementen, schriftelijke vragen en initiatiefvoorstellen (of de coördinatie hiervan);
- Grip vergroten op de bestuurlijke agenda;
- Je adviseert over samenwerking(svormen) met lokale partners en inwoners en rolneming van de gemeente bij complexe vraagstukken;
- Een trekkende of ondersteunende rol als projectleider, procesbegeleider of projectadviseur bij maatschappelijke vraagstukken vervullen.

Wie zoeken wij
- Iemand met een frisse (tegen)blik;
- Je ziet kansen en knelpunten vanuit een integraal perspectief;
- Generalist;
- Eerder gewerkt als bestuursadviseur of vergelijkbaar;
- Je vindt snel je weg en bent communicatief uitermate vaardig;
- Je schakelt moeiteloos tussen strategisch, tactisch en soms ook operationeel niveau;
- Je maakt makkelijk verbinding met andere collega’s/teams;
- Hbo of universitair werk- en denkniveau.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar in de rol van Bestuursadviseur;
2. Aantoonbare werkervaring bij een gemeente.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Bestuursadviseur bij een overheidsorganisatie (40 punten);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar binnen een gemeente (40 punten);
5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten).

Competenties
- Je bent een prettige gesprekspartner;
- Je bent communicatief vaardig in geschrift en taal;
- Je bent accuraat, integer en stressbestendig;
- Je bijt je graag ergens in vast;
- Je ziet snel welke belangen in het geding dreigen te komen;
- Je hebt overtuigingskracht en kunt jezelf goed uitdrukken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11A. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 mei van 11.00 uur tot 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.