Karel de Grotestraat 30, 3962 CL Wijk bij Duurstede, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 nov 2025Uren per week:
16-20Publicatiedatum:
5 apr 2025“Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Wijk bij Duurstede mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Wijk bij Duurstede. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”
Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede: Groot genoeg om klein te blijven
Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als voordeel. Want werken voor onze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar.
Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We vinden het belangrijk dat jouw talenten en kwaliteiten worden benut en dat je met vertrouwen en plezier je werk kan doen. Verhalen van collega’s over hoe het is om bij ons te werken vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.
Opdracht
De werkzaamheden/taken bestaan onder andere uit:
Adviseren bouw- en parkeerkeerverzoeken
Adviseren evenmentenverzoeken
Adviseren omgevingsvergunningen
Beoordelen exceptioneel transport RDW
Beoordelen wegafzettingen
Beoordelen en afhandelen Moor/LTC
Bebordingsplannen opstellen
Verkeersadvisering projecten
Afhandelen burgermeldingen Zaaksysteem
Bijwonen bewoners- en informatieavonden
Memo’s voor bestuur schrijven
Bijwonen POHO’s, overleggen met stakeholders, initiatiefnemers
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. 'Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren.
3. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
4. Minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van Verkeer en Mobiliteit binnen een gemeentelijke instelling;
5. Maximaal uurtarief € 100,- exclusief BTW / inclusief reiskosten en woon-werk en werk-werk verkeer en maaltijd- en verblijfkosten.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Beschikbaar uiterlijk per maandag 21 april 2025 voor minimaal 16 uur per week beschikbaar (60 punten);
7. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting Verkeer en Mobiliteit (40 punten).
Competenties
bestuurlijk sensitief
heldere communicatie
stressbestendig/manusje-van-alles
integer & verbindend
kwaliteitsbewust
klantgericht naar inwoners, ondernemers, collega’s, bestuur
actieve werkhouding
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt, in nader overleg, vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 16 april 2025, in de ochtend. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 15 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
'Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren.