NO Inhuur senior coördinator grondverwerving

De Blomboogerd 1, 4003 BX Tiel, Nederland

Sluit over 6 dagen
102 Gelderland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

1 sept 2027

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

2 jul 2025

Omschrijving

Aanleiding van de opdracht WSRL is op zoek naar een Senior Coordinator Grondverwerving. Waterschap Rivierenland staat voor een aanzienlijke opgave op het gebied van waterveiligheid, waterkwaliteit en klimaatadaptatie. Voor de uitvoering van diverse projecten zoals dijkversterkingen, waterbergingsmaatregelen en ecologische verbeteringen is tijdige en zorgvuldige grondverwerving essentieel.

Door de toenemende projectdruk en de complexiteit van de opgaven is er sprake van een urgente capaciteitsbehoefte op het gebied van grondverwerving. Vanwege het vertrek van een senior coordinator grondverwerving is er op dit moment onvoldoende capaciteit om aan de groeiende vraag te voldoen. Tegelijkertijd is het van groot belang dat het verwervingsproces professioneel, transparant en in lijn met wet- en regelgeving wordt uitgevoerd.

Om deze reden start Waterschap Rivierenland een aanbesteding via het Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) voor de inhuur van personeel voor het tijdelijk inhuren/detacheren van een coordinator grondverwerving. Dit stelt het waterschap in staat om snel in te spelen op de actuele capaciteitsvraag, de voortgang van projecten te waarborgen en de belangen van alle betrokken partijen zorgvuldig te behartigen.

Eisen

  • Tenminste een afgeronde Hbo-opleiding in de richting van Vastgoed & Makelaardij en/of Grondverwerving en Schadevergoedingen.

  • Aantoonbare ervaring in vastgoed en grondverwervingsprojecten

Wensen en competenties

  • Aantoonbare ervaring in het coördineren van grote multidisciplinaire grondverwervingprojecten in jaren

  • Aantoonbare ervaring in vastgoed en grondverwervingsprojecten in jaren

  • Beschikt u over een taxatiecertificering (NRVT, Landelijk en agrarisch vastgoed

Organisatie en team

Waterschap Rivierenland

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Ureninzet Het betreft een functie voor gemiddeld 24 uur per week met de mogelijkheid om het aantal uur, indien nodig, per maand bij te stellen. Opdrachtgever bepaalt welke inzet nodig is en wanneer de werkzaamheden zijn afgerond.
Duur overeenkomst De Overeenkomsten worden aangegaan voor een periode van 6 maanden. Optioneel is het mogelijk de Overeenkomsten steeds met een periode te verlengen onder gelijkblijvende voorwaarden. De maximale duur van de overeenkomst betreft 24 maanden. Bij een tussentijdse beeindiging wordt een opzegtermijn van een maand in acht genomen. De verwachte ingangsdatum van de Overeenkomst is 1 september 2025 of zoveel eerder/later als tussen Opdrachtgever en Opdrachtnemer overeengekomen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur