Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Informatie-adviseur / domeinarchitect

Grasdijkweg 2, 9798 TC Garmerwolde, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
100 36 Groningen

Begindatum:

1 sept 2022

Einddatum:

28 feb 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

12 jul 2022

Waterschap Noorderzijlvest zorgt in een groot deel van Groningen, in Noord- en Midden-Drenthe en in een stukje Friesland voor veilig leven met water, schoon water, gezuiverd water en voldoende water in elk seizoen. Voor onze 300 medewerkers gaat een gezonde en toekomstbestendige leef-, woon- en werkomgeving van de circa 383.000 inwoners in ons gebied boven alles. Dit vraagt om gedreven professionals die uitblinken in hun eigen vakgebied en passie.

Voor het team Informatie en Automatisering zijn wij op zoek naar een enthousiaste en deskundige

                                                             
Informatie-adviseur / domeinarchitect (36 uur per week)


We willen verschillende projecten starten om met data meer grip te krijgen op watersysteem, waterveiligheid en afvalwaterketenDoel van deze opdracht is te komen tot een project start architectuur waarmee de projectleider aan de slag kan. Voor een deel van de projecten willen we vooraf nog een analyse van de huidige informatievoorziening. Ook het samen met de bedrijfsarchitect uitwerken van de bedrijfs- en informatiearchitectuur voor de genoemde domeinen is onderdeel van de opdracht. Naast deze opdracht zal het ook mogelijk zijn om kleinere projecten te leiden en advies opdrachten uit te voeren binnen ons team. 

Wat ga je doen
  • Je hebt een regierol bij het inrichten van de informatievoorziening voor de bedrijfsdomeinen Watersysteem & Waterveiligheid en Afvalwaterketen. 
  • Je stelt voor het te starten project een project start architectuur op.
  • Je bent een overdrachtspunt voor de projectleider bij aanvang van het project.
  • Je waarborgt het toepassen van een uniforme gestructureerde werkwijze bij projecten en bij beheer.

Kandidaatomschrijving

Wat vragen we van je
  • Een hbo werk- en denkniveau.
  • Een relevante opleiding op het vakgebied zoals Bedrijfskunde of Informatie management.
  • 3 jaar ervaring met projectleiding.
  • 3 jaar ervaring met werken aan bedrijfs- en informatiearchitectuur binnen de decentrale overheid
  • Kennis van en ervaring (minimaal 3 jaar) op het gebied van informatie advies.

 Je competenties en talenten

  • Naast proactief, ben je klant- en resultaatgericht.
  • Vanuit de organisatie zelf en de ontwikkelingen daarbuiten weet je wat er leeft en kun je dit vertalen in beleid, waarbij je communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling goed van pas komen.
  • Je bent in staat om planmatig te werken.
  • Je bent omgevingsbewust, je hebt tact, overtuigingskracht en je hebt een analytisch vermogen.

Interviewplanning

Het waterschap nodigt maximaal 3 kandidaten uit voor een sollicitatiegesprek op 19 augustus 2022. Wij verzoeken de kandidaten uitdrukkelijk rekening te houden met deze periode.

Wanneer u op 10 augustus 2022 voor 12.00 uur nog geen uitnodiging heeft ontvangen via het DAS Groningenhuurtin.nl, behoort u niet tot de eerste selectie voor de gespreksronde.
Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via het DAS Groningenhuurtin.nl. Wij verzoeken u dan ook geen contact met het waterschap op te nemen.

Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op www.Groningenhuurtin.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie géén offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.Groningenhuurtin.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.

Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
Bij deze opdracht is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.

1. Een overeenkomst kan worden ontbonden, indien gewijzigde regelgeving dit noodzakelijk maakt.

2. Ook bij ziekte van de medewerker, die naar verwachting langduriger (langer dan 10 werkdagen) zal zijn, en in geval van andere zeer ernstige omstandigheden, heeft de opdrachtgever het recht de opdrachtnemer te verzoeken een vervangende medewerker aan te bieden dan wel het contract conform de algemene voorwaarden van het DAS te ontbinden. Iedere vervanging geschiedt slechts na voorafgaand overleg en toestemming van de opdrachtgever. De vervangende medewerker dient aan dezelfde kwalificaties te voldoen als de oorspronkelijk werkzame medewerker van de opdrachtnemer. Indien er een inwerkperiode noodzakelijk is, zal vooraf in overleg worden bepaald hoeveel dagen door de opdrachtnemer niet in rekening gebracht zullen worden, zulks echter met een maximum van 5 werkdagen

3. Tussentijdse ontbinding van de overeenkomst is mogelijk met instemming van alle partijen, tenzij één der partijen gemotiveerd kan aantonen dat het niet van haar verlangd kan worden dat deze detachering voortgezet wordt. In deze situatie nemen partijen een opzegtermijn van 1 maand in acht.

4. Voor deze opdracht zijn de AWVOODI 2018 van toepassing deze zijn beschikbaar op de website via onderstaande link:

https://www.noorderzijlvest.nl/inkoop-en-aanbesteding 


Indexering tarief:
Het door u aangegeven tarief kan na minimaal 12 maanden jaarlijks worden geïndexeerd op basis van de CBS prijsindex (CBS indexering, Dienstenprijzen, commerciële dienstverlening en transport, Architecten en Ingenieurs (71), waterbouw (711216)). 

https://opendata.cbs.nl/statline/#/CBS/nl/dataset/83760NED/table?ts=1533643636692


Toelichting op rooster

in overleg

Dienstencategorie

Computer- en aanverwante diensten
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.