Johan de Wittstraat 45, 2242 LV Wassenaar, Nederland
Begindatum:
1 feb 2022Einddatum:
1 aug 2022Uren per week:
24Publicatiedatum:
7 jan 2022Organisatie
Veelzijdig, open en uitdagend!
Dat is werken bij Wassenaar. Tel daarbij op dat we de ambitie hebben om een eigentijdse, vernieuwende en professionele organisatie te zijn en je snapt meteen dat we jou hard nodig hebben.
Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag. Het is een uniek stukje Nederland, waar zo’n 26.000 mensen wonen. Om de ambitieuze doelstellingen van onze eigentijdse gemeente waar te maken, zijn wij op zoek naar enthousiast talent. Ben jij op zoek naar een boeiende baan? Spreekt onze werkcultuur met de kernwoorden veelzijdig, open en uitdagend jou aan? Dan leren we je graag beter kennen.
Jouw unit
De unit Informatie- & datamanagement (I&D) faciliteert de collega’s in hun werk als het gaat om de inrichting van de ICT infrastructuur (niet alléén de werkstations!) en de omgang met de daarbinnen verwerkte data (archief, beveiliging, privacy en de link naar landelijke voorzieningen). Ook wordt vanuit de unit meegewerkt aan de vormgeving van de digitale dienstverlening aan inwoners, bedrijven en maatschappelijke instellingen.
I&D is in een gastheerschapsconstructie ondergebracht bij de gemeente Wassenaar. Middels een dienstverleningsovereenkomst (DvO) neemt de gemeente Voorschoten deze diensten ook af.
Opdracht
In jouw rol als Microsoft 365 consultant zet jij jouw kennis en kunde in om de collega’s van de unit I&D te adviseren en te ondersteunen bij werkzaamheden die betrekking hebben op het Microsoft 365 werkplekconcept. De gemeente Wassenaar beschikt over een moderne Microsoft 365 werkplekconcept dat continue doorontwikkeld wordt. Je krijgt uitgebreid de kans om je deskundigheid in te zetten bij deze doorontwikkeling. Dit doe je niet alleen. Je werkt hierin nauw samen met de functioneel- en technische beheerders Microsoft 365, de operationele informatiebeveiligingsfunctionarissen en de ServiceDesk.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding.
2. Aantoonbare werkwerkervaring in een Microsoft 365 omgeving met minimaal 400 medewerkers (duidelijk weergeven in het cv).
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in een ICT richting (25 punten).
4. Aantoonbaar in het bezit van Microsoft 365 (Microsoft Modern Workplace) certificering(en) op Associate-niveau (geef deze duidelijk weer in het cv) (max. 45 punten).
- 0 certificeringen (0 punten);
- 1 certificering (15 punten);
- 2 certificeringen (30 punten);
- 3 of meer certificeringen (45 punten).
6. Aantoonbare werkervaring als Microsoft 365 administrator met focusgebieden Teams, OneDrive, Sharepoint en Outlook in de afgelopen 3 jaar (30 punten).
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Beoordelingsprocedure
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de tien kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie [of ander aantal] kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo.
Planning
De gesprekken bij de gemeente Wassenaar zijn gepland op maandag 24 januari 2022 van 09.00 uur tot 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 21 januari 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
De gemeente Wassenaar zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 11 januari 2022, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 13 januari 2022 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 18 januari 2022, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.