Logo van Vitens
Logo van Vitens

Projectleider

Oude Veerweg 1, Zwolle

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

24 nov 2025

Einddatum:

30 jun 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

29 okt 2025
Opdracht tarief 100Opdracht uren 32

Omschrijving

De projectleider is verantwoordelijk voor het opstarten, organiseren en realiseren van een of meerdere M&O-projecten binnen de afgesproken scope, planning, kwaliteit en middelen.Het gaat om projecten die bijdragen aan een toekomstbestendige organisatie en HR-dienstverlening.

Werkzaamheden
De opdrachtnemer:

  • Initieert en structureert het project op basis van de interne projectaanpak.

  • Maakt een Plan van Aanpak inclusief (detail)planning, risicos, afhankelijkheden en benodigde capaciteit.

  • Stuurt het projectteam aan en bewaakt de voortgang, scope en kwaliteit.
    Rapporteert periodiek aan de opdrachtgever (projecteigenaar - bijv. Teammanager PMO of Directeur M&O).

  • Beheert de project risicos en afhankelijkheden tussen M&O, ICT, Finance en andere domeinen.

  • Betrekt interne stakeholders (o.a. HR Service Center, HR-adviseurs, Communicatie).

  • Zorgt voor draagvlak en implementatie van de resultaten binnen de lijnorganisatie.

  • Borgt overdracht van kennis en documentatie na afronding van de opdracht.

  • Rapporteert periodiek aan de opdrachtgever (projecteigenaar - bijv.
    Teammanager PMO of Directeur M&O).

Eisen

  • HBO+/WO-niveau in HRM, Bedrijfskunde, Organisatiekunde of vergelijkbaar.

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als projectleider binnen HR/M&O-omgevingen.

  • Ervaring met organisatieontwikkeling, HR-digitalisering of procesoptimalisatie.

  • Bekend met projectmethodieken (bijv. Prince2, Agile, IPMA of vergelijkbaar).

  • Vaardig in stakeholdermanagement en samenwerken met multidisciplinaire teams.

Wensen en competenties

Wensen
  • Ervaring in publieke of semi-publieke organisaties is een pre.

Organisatie en team

De projectleider rapporteert aan de Teammanager PMO M&O en werkt nauw samen met betrokken M&O-teams, ICT, Finance, Communicatie en externe leveranciers.

Gespreksinformatie

De gesprekken vinden plaats op 11, 12 of 13 november.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Werkdagen

Maandag t/m vrijdag.

Optie tot verlenging: Ja, Optie tot verlengen i.o

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.