Begindatum:
24 nov 2025Einddatum:
30 jun 2026Publicatiedatum:
29 okt 2025De projectleider is verantwoordelijk voor het opstarten, organiseren en realiseren van een of meerdere M&O-projecten binnen de afgesproken scope, planning, kwaliteit en middelen.Het gaat om projecten die bijdragen aan een toekomstbestendige organisatie en HR-dienstverlening.
Werkzaamheden
De opdrachtnemer:
Initieert en structureert het project op basis van de interne projectaanpak.
Maakt een Plan van Aanpak inclusief (detail)planning, risicos, afhankelijkheden en benodigde capaciteit.
Stuurt het projectteam aan en bewaakt de voortgang, scope en kwaliteit.
Rapporteert periodiek aan de opdrachtgever (projecteigenaar - bijv. Teammanager PMO of Directeur M&O).
Beheert de project risicos en afhankelijkheden tussen M&O, ICT, Finance en andere domeinen.
Betrekt interne stakeholders (o.a. HR Service Center, HR-adviseurs, Communicatie).
Zorgt voor draagvlak en implementatie van de resultaten binnen de lijnorganisatie.
Borgt overdracht van kennis en documentatie na afronding van de opdracht.
Rapporteert periodiek aan de opdrachtgever (projecteigenaar - bijv.
Teammanager PMO of Directeur M&O).
HBO+/WO-niveau in HRM, Bedrijfskunde, Organisatiekunde of vergelijkbaar.
Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als projectleider binnen HR/M&O-omgevingen.
Ervaring met organisatieontwikkeling, HR-digitalisering of procesoptimalisatie.
Bekend met projectmethodieken (bijv. Prince2, Agile, IPMA of vergelijkbaar).
Vaardig in stakeholdermanagement en samenwerken met multidisciplinaire teams.
Maandag t/m vrijdag.
Optie tot verlenging: Ja, Optie tot verlengen i.o