Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Veiligheidsregio Utrecht (VRU)
Logo van Veiligheidsregio Utrecht (VRU)

Projectleider ICT

Meerndijk 17, 3454 HM Utrecht, Nederland

Sluit over 9 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

12

Publicatiedatum:

29 okt 2025
Opdracht tarief 105Opdracht uren 12

Omschrijving

De opdracht bestaat uit het uitvoeren van werkzaamheden ten behoeve van het project Aanbesteding zaaksysteem en in het bijzonder de deelprojecten aanbesteden (openbaar europees) en implementatie. Er dient gebruik gemaakt worden van eigen vervoer en ICT-middelen. Reiskosten zijn bij het uurtarief inbegrepen.

Eisen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als projectleider of project manager ICT;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een veiligheidsregio en/of brandweerorganisatie;
  • Een maximum uurtarief van 105,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer;
  • Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen de provincie Utrecht.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met productadopdatie en implementatie;
  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider of project manager ICT;
  • Aantoonbare werkervaring met bedrijfsprocessen binnen een veiligheidsregio;
  • Aantoonbare kennis en werkervaring met Agile en Scrum.

Competenties

  • Kwaliteitsgericht;
  • Resultaatgericht.

Organisatie en team

Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collegas van risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio. Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen. De directie Risicobeheersing voert de werkzaamheden uit voor 26 gemeenten in de regio Utrecht, in vier hoofdprocessen: Advies, Toezicht, Risicobeeld, Analyse & Beleid en (Brand)Veilig Leven. De huidige opdracht is gesteld voor het proces Toezicht. De kerntaak is zorgdragen voor een optimale dienstverlening aan de gemeenten inzake het toezicht en de handhaving op brandveiligheid. De basiswerkplek is op een van de grotere brandweerposten in de regio.

Gespreksinformatie

De gesprekken worden gepland op dinsdag 11 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 10 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Voor deze opdracht wordt een bedrag van 2,05 per gewerkt uur in rekening gebracht bij de winnende leverancier.

CV-eisen:

  • Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands;
  • Minimaal 2 referenties.

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

De VRU vraagt bij aanvang van de opdracht om een recente (niet ouder dan 12 maanden) Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) met het screening profiel 11, 12, 13, 37, 38, 41, 43, 61, 62, 63, 84 en 85. Hiervan moet een kopie, samen met het tonen van een ID-bewijs, worden overhandig voor aanvang werkzaamheden. Mocht deze niet verstrekt / overhandig worden dan is dit een ontbindende voorwaarde voor de opdracht / overeenkomst. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 7 november, 09.00 uur.

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 3 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 5 november 2025 gepubliceerd op onze website.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: di, wo, do, vr