Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Afdelingshoofd Informatiemanagement & ICT Beheer

Veiligheidsregio Utrecht

Meerndijk 17, 3454 HM Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mrt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 nov 2024

Organisatie
Wij dragen bij aan veiligheid. Elke dag weer, steeds beter.
De Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor alle 26 Utrechtse gemeenten in de provincie Utrecht. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s van risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio. Lees meer over wie wij zijn en wat we doen.

Of je nu branden blust of werkt op kantoor: bij de VRU werken mensen met een passie. Een passie om levens te redden, om incidenten te voorkomen en te bestrijden. Mensen met een helder hoofd en een hart dat klopt voor de goede afloop. Dienstbaar, deskundig, alert en adequaat.

Opdracht
Je geeft als interim Afdelingshoofd coachend en motiverend sturing en leiding aan een divers team professionals, aangestuurd door twee teamleiders. In deze functie adviseer en begeleid je het team vanuit je inhoudelijke expertise

bij het invulling geven aan de bestaande visie en strategie op de doorontwikkeling naar een professionele en toekomstbestendige afdeling Informatiemanagement & ICT Beheer. De opdracht is van tijdelijke aard, totdat de vacature voor een permanent Afdelingshoofd is ingevuld.  

Vereisten / knock-outcriteria  
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau; 
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende;  
3. Aantoonbare werkervaring als afdelingshoofd bij een Veiligheidsregio. 

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten) 
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende op het gebied van informatiemanagement én ict (30 punten); 
5. Benoem tenminste 2 concrete voorbeelden in het cv waaruit blijkt dat de kandidaat ervaring heeft met het structureren én versterken van de samenwerking op een mensgerichte manier, met ruimte en vertrouwen (20 punten); 
6. Aantoonbare werkervaring als afdelingshoofd Informatiemanagement en ICT Beheer bij een Veiligheidsregio (50 punten). 

Competenties

  • Je hebt aantoonbare ervaring met het ontwikkelen van een visie en een structuur effectiever, efficiënter en geborgd kunnen voldoen aan de wens van de klant. Het uiteindelijke doel is dat jouw team door een succesvolle toepassing van ISM betere diensten gaat leveren

  • Je bent een pragmatische, mensgerichte teamleider met inzicht en overzicht;

  • Je bent resultaatgericht; goed in pionieren en met elkaar doelmatig werken;

  • Je beschikt over uitstekende advies- en communicatieve vaardigheden;

  • Je bent accuraat, toegankelijk en hebt oog voor details;

  • Je hebt organisatorische kwaliteiten, kunt goed prioriteiten stellen en hoofd- en bijzaken scheiden.

  • Je bent flexibel, ook in werktijden, analytisch en kunt snel schakelen;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 13/14. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,05 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De fysieke/ digitale gesprekken bij de VRU zijn gepland op dinsdag 26 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 25 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De VRU vraagt bij aanvang van de opdracht om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Hiervan moet een kopie, samen met het tonen van een ID-bewijs, worden overhandigd op de eerste werkdag.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor VRU komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee externe partij is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.