thumbnail
thumbnail
Adviseur informatiemanagement

Veiligheidsregio Utrecht

Meerndijk 17, 3454 HM Utrecht, Nederland

Informatiemanagement
Deze inhuuropdracht is verlopen
€100
32 - 36 Utrecht

Publicatiedatum:

22-11-2022

Sluitingsdatum:

28-11-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 - 36

Omschrijving van de opdracht

Organisatie
Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s va risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen.

De afdeling Informatiemanagement & Informatie- en communicatietechnologie (I&I) is verantwoordelijk voor de ondersteuning van alle onderdelen van de VRU en het zijn van de IT innovatie partner op de gebieden van informatievoorziening en -techniek. I&I bestaat uit twee teams, namelijk: team Informatievoorziening en team ICT-Beheer.

Opdracht
Vanwege langdurige detachering bij de crisisorganisatie van een van onze adviseurs zoeken we versterking van ons team. Als adviseur informatiemanagement ben je de vertrouwde adviseur van de afdelingen waar je mee samenwerkt. Je helpt bij de initiatie van projecten en binnen projecten ben je kennishouder. Je faciliteert een goede overdracht naar beheer, samen met de collega’s binnen de afdeling maar ook met onze leveranciers.

  • Je signaleert ontwikkelingen binnen de organisatie en analyseert de impact hiervan op de informatievoorziening;

  • Je signaleert ontwikkelingen in het vakgebied en analyseert hoe ze toepasbaar kunnen worden in de organisatie, waarbij je steeds helder maakt wat de meerwaarde is;

  • Je maakt analyses en ontwerp documenten;

  • Je overlegt met verschillende stakeholders binnen de VRU om de medewerkers gemotiveerd en betrokken te houden, prioriteiten te bewaken en focus te leggen;

  • Je kunt optreden als (deel-)projectleider;

  • Onderwerpen die actueel zijn: Geo-informatie, organisatorische implementatie van Office-365 suite en MS-Teams, aanbestedingen, procesoptimalisatie binnen de ICT-organisatie.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding om minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Adviseur in domein informatievoorzieningen;
3. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (voertaal bij de VRU is de Nederlandse taal);
4. Een maximum uurtarief van €100,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer. 

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van analyses, beleidstukken en projectvoorstellen (benoem dit duidelijk in het cv.) (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met scrum/agile werken (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met procesmanagement, zowel ICT als business (benoem dit duidelijk in het cv.) (30 punten).

Competenties

  •       Proactieve, flexibele en pragmatische houding;

  •       Organisatiesensitief, gevoel voor bestuurlijke verhoudingen;

  •       In staat om zowel de business- als de ICT-collega’s mee te krijgen in een ontwikkeling;

  •       Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de VRU zijn gepland op woensdag 30 november 2022 tussen 12.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 november 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Adviseur informatiemanagement die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.